دانلود فیلترشکن رایگان Blue VPN برای آندروید

دانلود فیلترشکن رایگان Blue VPN برای آندروید

بررسی و ارزیابی عملکرد Blue VPN

از آنجا که روز به روز دنیای اینترنت در حال تغییر و تحول است. حمایت از حریم خصوصی و رفع محدودیت و فیلترینگ اهمیت به مراتب بیشتر از قبل پیدا کرده است. Blue VPN یک برنامه قدرتمند در حوزه امنیت و حریم خصوصی آنلاین است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت محرمانه و بدون اظهار هویت در اینترنت مراجعه کرده و از محدودیت های بوجود آمده براحتی عبور کنند.

این برنامه با استفاده از اتصال به سرورهای مختلف در سراسر جهان، ارتباطات اینترنتی را رمزگذاری کرده و ترافیک بین کاربر و سایت‌ها را ایمن می‌کند. در واقع، بلو وی پی ان به کاربران این امکان را می‌دهد تا از یک آدرس آی‌پی متفاوت نسبت به موقعیت جغرافیایی خود استفاده کنند. و از این طریق هویت و مکان اصلی خود را مخفی نموده و به صورت ناشناس در فضای مجازی فعالیت کنند.

دانلود فیلترشکن رایگان Blue VPN برای آندروید

راهنمای کامل استفاده از بلو وی پی ان

بسیاری از فیلتر شکن ها با رابط کاربری پیچیده ای که دارند کاربران خود را در استفاده از برنامه گیج میکنند. اما فیلتر شکن Blue VPN به دلیل رابط کاربری بسیار ساده آن افراد میتوانند پس از نصب آن تنها با یک کلیک به آن متصل شوند.

نقش فیلتر شکن Blue VPN برای دسترسی به محتواهای مسدود شده

بسیاری از تحریم شکن ها با اینکه دارای سرور های قوی و پینگ خوبی هستند اما نمی توانند تمامی سایت های تحریم شده را برای ما باز کنند. فیلتر شکن بلو وی پی ان این امکان را به ما میدهد که بصورت کاملا رایگان به تمامی سایت های تحریم شده دسترسی پیدا کنیم. طبق گفته کاربران یکی از ویژگی های مثبت این فیلتر شکن قدرت آن در باز کردن بیشتر سایت های تحریم شده است.

دانلود فیلترشکن رایگان Blue VPN برای آندروید

آیا بلو وی پی ان امنیت کاربران را تضمین میکند ؟

یکی از اصلی‌ترین وظایف بلو وی پی ان تأمین امنیت کاربران است، که این امنیت به چندین روش ارائه می‌شود :

  1. رمزنگاری داده‌ها : زمانی که از بلو وی پی ان استفاده می‌کنید، اطلاعات شما از راه دور به سرورها ارسال می‌شوند. بلو وی پی ان از رمزنگاری قوی استفاده می‌کند تا اطلاعات شما را در طول این ارسال‌ها محافظت کند. این به معنای این است که حتی اگر یک نفر دسترسی به این ارسال داشته باشد، نمی‌تواند اطلاعات شما را بفهمد و استفاده کند.
  2. ایجاد تونل امن : این فیلتر شکن با ایجاد تونل امن بین دستگاه شما و سرورها، امکان تشخیص و دخل و خروج داده‌ها را به صورت دقیقتری فراهم می‌کند. تمامی ارتباطات و جریان داده بین کامپیوتر شما و اینترنت از طریق تونل عبور می‌کند. و از این طریق تأمین امنیت و حفاظت از اطلاعات شما صورت می‌گیرد.
  3. پنهان کردن آدرس IP : زمانی که از بلو وی پی ان استفاده می‌کنید، آدرس IP واقعی خود را پنهان می‌کنید و بجای آن از طریق سرورهای مخفی و متعدد، یک آدرس IP جعلی دریافت می‌کنید. این کار منجر به حفظ حریم خصوصی شما و جلوگیری از ردیابی هویت شما توسط سایت‌ها و خدمات آنلاین می‌شود.

دانلود فیلترشکن رایگان Blue VPN برای آندروید

آیا سرعت دانلود و آپلود Blue VPN نیاز به بهینه دارد ؟

در فیلم زیر بصورت کامل سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را بوسیله برنامه سپید تست مورد بررسی قرار می دهیم.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن متوسط به بالا بوده و میتواند عملکردی مطلوبی را برای کاربران فراهم سازد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *