دانلود فیلتر شکن برای ایرانسل VPN XLock از گوگل

دانلود فیلتر شکن برای ایرانسل VPN XLock از گوگل

اتصال و فعال سازی وی پی ان قوی و سریع VPN XLock

یکی از نیاز های اکثر کاربران برای ورود به دنیای آزاد اینترنتی استفاده از یک فیلتر شکن قوی می باشد. که به آن ها اجازه دهد تا بتوانند در بهترین حالت خود از اینترنت بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند. فیلتر شکن VPN XLock یکی از وی پی ان قدرتمند برای ایرانسل و سایر اپراتور ها می باشد. که علاوه بر رفع تمامی محدودیت های دیجیتالی امنیت کاربران را تا درصد بسیار بالایی تضمین می کند. این برنامه دارای عملکرد بسیار قدرتمندی درون خود می باشد از این رو دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد که دارای نصب بسیار بالایی در گوگل پلی می باشد.

دانلود فیلتر شکن برای ایرانسل VPN XLock از گوگل

این وی پی ان که دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده و در عین حال با طراحی زیبا می باشد کاربران را ترغیب به استفاده می کند. زیرا بسیاری از سرور های قدرتمند آن در دسترس کاربران قرار داده می شود. افراد برای اتصال به سرور های این برنامه باید به بخش لیست سرور های آن وارد شوند. و با انتخاب یکی از سرور های آن براحتی می توانند فرایند اتصال ره آغاز کنند. نکته قابل توجه صبر در هنگام اتصال به سرور ها و برقراری آن است. از این ممکن است بعد از اتمام فرایند اتصال یکسری تبلیغات به کاربران نمایش دهد که افراد باید تا پایان آن منتظر بمانند.

اولویت اصلی VPN XLock چیست ؟

یکی از نکات مهم درباره هر فیلتر شکن بررسی اولویت های آن است. از این رو ممکن است با خودتان بپرسید که اولویت های اولیه برای خدمات رسانی در این فیلتر شکن چیست؟ با توجه به اینکه مهم ترین و پایه ترین ویژگی مهم هر فیلتر شکن باید امنیت آن باشد این وی پی ان نیز آن را بصورت یک قانون کلی پذیرفته است. بصورت کلی دیدگاه سازنده این فیلتر شکن نسبت به این وی پی ان درباره امنیت آن به شرح زیر می باشد :

  • در VPN XLock، حریم خصوصی شما اولویت اصلی ما است. برنامه ما اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می‌کند، از دسترسی غیرمجاز به داده‌های شما جلوگیری می‌کند و اطمینان می‌دهد که فعالیت‌های آنلاین شما خصوصی باقی می‌ماند. خواه از Wi-Fi عمومی استفاده می کنید یا از راحتی خانه خود در حال گشت و گذار هستید، VPN XLock از داده های شما محافظت می کند.

دانلود فیلتر شکن برای ایرانسل VPN XLock از گوگل

بررسی گزینه Smart در لیست سرور ها

در فرایند اتصال به سرور های این وی پی ان و همچنین ورود کاربران به لیست سرور های آن ممکن است با این گزینه مواجه شوند. بصورت کلی این وی پی ان به کاربرانی که قصد دارند از آن استفاده کنند و برای اتصال به سرور های خود دو راه کلی را در اختیار آن ها گذاشته است. یکی از آن ها اتصال دستی به سرور ها می باشد. که کاربران براحتی می توانند بصورت دستی یکی از سرور ها را انتخاب کنند و بر روی گزینه کانکت ضربه بزنند. یکی دیگر از راه ها اتصال هوشمند به سرور ها می باشد. از این رو می توانید از آن استفاده کنید تا بهترین سرور برای شما بصورت خودکار انتخاب شود.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN XLock

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *