دانلود مستقیم فیلتر شکن برای همراه اول ProxyArab VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای همراه اول ProxyArab VPN

اتصال سریع به جدید ترین و قوی ترین سرور های ProxyArab VPN

یکی از سرور های پرقدرت برای کاربران در سراسر دنیا می تواند سرور های عربی باشد. در فیلتر شکن ProxyArab VPN سرور های زیادی و قدرتمندی از عربستان موجود می باشد که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. این فیلتر شکن دارای سرعت بسیار مطلوبی می باشد که افراد براحتی می توانند با سرور های آن هر محدودیتی را از بین ببرند. نکته قابل توجه این است که سرور های عربستان ممکن است تمامی وب سایت های مورد نظر شما را از فیلتر خارج نکنند اما قطعا می تواند تمامی برنامه های پیام رسان را برای شما از تحریم دیجیتالی خارج سازند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای همراه اول ProxyArab VPN

همچنین براحتی می تواند یوتیوب که کاربران زیادی از آن برای اهداف مختلفی استفاده کنند را از فیلترینگ خارج سازند. این می تواند بسیار مفید باشد زیرا افرادی ممکن است از خود یوتیوب اقدام به در آمدزایی کنند اما این پلتفرم در ایران و برخی از کشور های دیگر تحریم می باشد. که با استفاده از این وی پی ان قدرتمند براحتی می توانند تمامی ویدیو های این پلتفرم را با خیالی آسوده بدون هیچ محدودیتی تماشا و استفاده کنند. برای بررسی میزان عملکرد این وی پی ان می توانید ادامه مقاله را دنبال کنید.

بررسی سرور های موجود در ProxyArab VPN

ممکن است برخی از افراد با خود فکر کنند که این وی پی ان دارای سرور های فقط عربستان می باشد. اما باید توجه داشته باشید که سرور های قدرتمند در این وی پی ان محدود تنها به عربستان نمی باشد. اتفاقا بیشتر سرور های این فیلتر شکن می تواند در سایر کشور های دیگر واقع شده باشد. از این رو افراد با این فیلتر شکن می توانند به سرور های نامحدود و زیادی متصل شوند. از بهترین و قوی ترین سرور های موجود در این فیلتر شکن باید به سرور های آمریکا اشاره کنم.

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای همراه اول ProxyArab VPN

مزایای پروکسی عرب وی پی ان از دید سازنده

  • حفاظت از هویت و حریم خصوصی شما : هنگامی که از طریق پروکسی VPN عربی در اینترنت گشت و گذار می کنید. دیگر نگران حریم خصوصی خود نباشید زیرا تمام اطلاعات خود را مخفی می کنید. زیرا از طریق یک شبکه جعلی وب سایت ها را مرور می کنید. و با این کار تمام اطلاعات شما کاملاً ایمن و به دور از چشم هکرها خواهد بود.
  • آدرس IP خود را مخفی کنید : وقتی در اینترنت گشت و گذار می کنید، آدرس IP شما در دسترس همه سایت ها قرار می گیرد و هر سایتی می تواند آن را ثبت کند و داده هایی را در مورد شما مشخص کند، و این داده ها می توانند کاملاً متفاوت از کشورهای دیگر مورد سوء استفاده قرار گیرند. که این وی پی ان با مخفی کردن آن از این مشکل جلوگیری می کند.
  • رفع انسداد همه وب سایت های مسدود شده : این برنامه تمام صفحات مسدود شده یا رمزگذاری شده را باز می کند که نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید یا باز کنید زیرا این برنامه به یک سرور VPN متصل می شود و برای ایجاد یک اتصال امن و رمزگذاری شده کار می کند.

لینک دانلود فیلتر شکن ProxyArab VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *