نحوه فعال سازی وی پی ان قوی safehouse VPN

نحوه فعال سازی وی پی ان قوی safehouse VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن safehouse VPN

با نگاهی به جامعه امروزی خواهیم فهمید که نیاز افراد به یک فیلتر شکن قوی چقدر زیاد شده است. محدودیت های دیجیتالی موجود سبب شده است که افراد به دنبال یک نرم افزار قدرتمند برای از بین بردن محدودیت های ایجاد شده باشند. از این رو بیشتر افرادی که بخواهند از یک نرم افزار وی پی ان استفاده کنند. معمولا در میان انتخاب های گوناگون و بسیار سردرگم می شوند. فیلتر شکن safehouse VPN یکی از جدید ترین و قوی ترین وی پی ان های بازار است که براحتی به کاربران اجازه می دهد به جدید ترین سرور های آن متصل شوند.

نحوه فعال سازی وی پی ان قوی safehouse VPN

این وی پی ان نیز همانند بسیاری از فیلتر شکن های دیگر دارای خدمات پولی و رایگان درون خود می باشد. که کاربران با توجه به نیاز های خود می توانند از آن ها استفاده کنند. طبیعتا برای استفاده و دسترسی به نسخه پرو این وی پی ان باید یک سری مراحل از جمله ایجاد حساب در آن طی شود. اما برای استفاده از نسخه رایگان این برنامه کاربران نیاز به ایجاد حساب درون آن ندارند و براحتی می توانند به قدرتمندترین و بهترین سرور های این نرم افزار متصل شوند. از این رو پیشنهاد می کنم برای درک بهتر این نرم افزار حتما تا انتهای مقاله با ما باشید.

safehouse VPN دارای دفاعی فعال و قدرتمند

طبق گفته سازنده این وی پی ان دارای امنیتی بسیار بالا برای کاربران می باشد. که می تواند برای افرادی که زیاد در وب گشت و گذار می کنند بسیار مفید باشد. بصورت کلی نظریه سازنده این وی پی ان درباره امنیت آن به شرح زیر می باشد که می تواند تا جایی کاربران را نسبت به عملکرد خود آگاه کند.

  • پنجره‌های بازشو، محتوای ناامن را در سایت‌ها و وب‌سایت‌هایی که بدافزار، فیشینگ یا ویروس‌ها را ارائه می‌دهند مسدود کنید. ما فیلتری بین شما و اینترنت هستیم و از ورود و خروج محتوای مخرب به تلفن شما، 24/7 جلوگیری می کنیم.

نحوه فعال سازی وی پی ان قوی safehouse VPN

دارای ویژگی فوق العاده کنترل از راه دور

یکی دیگر از ویژگی های این وی پی ان که بسیار برای ما جالب بوده است. ویژگی کنترل از راه دور در این نرم افزار می باشد. طوریکه اگر تلفن شما گم یا دزدیده شد، مکان دقیق آن را ردیابی کنید. و یک آژیر بلند برای ترساندن دزد به صدا در آورید (یا به شما کمک کند آن را زیر کاناپه پیدا کنید). بصورت کلی دارای گزینه های جذاب و منحصر بفرد درون خود می باشد که می تواند بسیار کارآمد باشد.

بررسی ویژگی قفل برنامه در safehouse VPN

با توجه به توضیحات این نرم افزار افراد می توانند با استفاده از این فیلتر شکن براحتی اطلاعات خصوصی و مهم خود را مخفی و بر روی آن قفل بگذارند. این می تواند برای افرادی که به دنبال امنیتی بالاتر می گردند می تواند بسیار مفید باشد. پس این فیلتر شکن علاوه بر رفع فیلتر کردن سایت ها با در اختیار گذاشتن برخی از ابزار ها کار آن ها را در فضای دیجیتالی بسیار آسان تر می کند.

لینک دانلود فیلتر شکن safehouse VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *