چگونه در اینستاگرام بعد از آپلود استوری افراد را تگ کنیم؟

چگونه در اینستاگرام بعد از آپلود استوری افراد را تگ کنیم؟

چگونه در اینستاگرام بعد از آپلود استوری افراد را تگ کنیم؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین بسترهای ارتباطی در دنیاست. با اینستاگرام می‌توانید با دوستانتان در ارتباط باشید، لحظات زندگیتان را به اشتراک بگذارید و با افراد دیگری در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز اینستاگرام امکان استوری است که به شما اجازه می‌دهد محتوای خود را با دنیا به اشتراک بگذارید. زمانی که یک استوری در اینستاگرام ایجاد میکنید، شما می‌توانید فرد مورد نظر را با استفاده از تگ کردن (Tagging) بر روی استوری تگ کنید تا با شما در لحظات لذت بخش زندگیتون همراه باشد.

دانلود فیلتر شکن بدون قطعی

در بسیاری از موارد پیش آمده که بعد از آپلود استوری به یاد نداشتید که دوستتان یا هر شخص که مد نظرتون بود را Tag کنید. بسیاری از افراد بعد از این اتفاق استوری خود را حذف میکنند و مجدد آن را آپلود میکنند. ولی با روش ساده ای که در این مقاله یاد میگیرید دیگر نیازی به حذف استوری نیست. و تنها با انجام مراحل گفت شده در مقاله زیر براحتی میتوانید بدون حذف استوری شخص مورد نظر خودتان را تگ کنید.

چگونه بدون حذف و آپلود مجدد استوری افراد را تگ کنیم؟

برای تگ کردن افراد بدون حذف استوری دو مرحله بسیار ساده وجود دارد که در ادامه به آن ها میپردازیم.

  1. در مرحله اول طبق تصویر اول بعد از باز کردن اینستاگرام خود وارد قسمت استوری می شوید و استوری و روی سه نقطه پایین گوشه راست کلیک میکنید.
  2. در مرحله دوم ذوی بخش Add mentions کلیک میکنید و بعد از آن تنها با سرچ آیدی شخص مورد نظر میتوانید آن را در استوری خودتون تگ کنید.

چگونه در اینستاگرام بعد از آپلود استوری افراد را تگ کنیم؟

سخن پایانی

در پایان این مقاله، از شما به عنوان کاربر گرامی تشکر می‌کنم. که به مطالب و ترفندهای جدیدی که تیم irapk در این مقاله ارائه داده است، توجه کرده‌اید. ما با افتخار تمام تلاش خود را برای آموزش ترفند‌های جدید در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *