رفع فیلترینگ سایت های آمریکایی با Brooog VPN

رفع فیلترینگ سایت های آمریکایی با Brooog VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Brooog VPN + راه اندازی برنامه

یکی از مهم ترین نکات مهم برای کاربرانی که می خواهند از یک فیلتر شکن قدرتمند استفاده کنند این است که در ابتدا نسبت به سرعت آن اطمینان حاص کنند. در این مقاله قصد داریم علاوه بر برررسی سرعت Brooog VPN لینک دانلود آن را بصورت مستقیم برای کاربران قرار داده ایم. این نرم افزار دارای بخش های مرتبط به اتصال و همچنین دسترسی به سرور های قدرتمند می باشد که کاربران با یک نگاه ساده می توانند آن را مشاهده کنند. از این رو به دلیل طراحی زیبای آن مورد تایید می باشد.

رفع فیلترینگ سایت های آمریکایی با Brooog VPN

این فیلتر شکن می تواند برای افرادی که می خواهند با سرعت بالایی به سرور های قدرتمند و همچنین بخش های دیگر نرم افزار دسترسی پیدا کنند بسیار مفید می باشد. به دلیل وجود برخی از سرور های ضعیف در این وی پی ان ممکن است کاربران در انتخاب سرور های قدرتمند دچار مشکل شوند. اما به لطف وجود اتصال هوشمند می توانند بهترین سرور های آن را با توجه به اپراتور مورد استفاده آن انتخاب شود. که می تواند بهترین نتیجه را برای آن ها داشته باشد.

وجود سرور های ترکیه در Brooog VPN

در بسیاری از فیلتر شکن ها متاسفانه ممکن است سرور های ترکیه وجود نداشته باشد. اما در این وی پی ان کاربران براحتی می توانند سرور های ترکیه را مشاهده کنند. با یک کلیک می توانند به سرور های ترکیه در این وی پی ان متصل شوند. برای درک بهتر سرور های این نرم افزار می توانید در ابتدا به لیست آن ها بروید و سرور های آن را مورد بررسی قرار دهید.

دارای بخش PROFILE

برای کاربرانی که می خواهند درون این وی پی ان و برنامه حساب کاربری خود را ایجاد کنند براحتی می توانند وارد بخش پرفایل آن شوند. معمولا کاربران برای دسترسی به سرور های پرو این نرم افزار می توانند از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است برای استفاده از سایر سرور های این وی پی ان که می خواهند بصورت رایگان از آن استفاده کنند نیازی به ثبت نام درون برنامه نمی باشند.

رفع فیلترینگ سایت های آمریکایی با Brooog VPN

ابزاری ایده آل برای محافظت از داده ها

این وی پی ان دارای امنیتی بسیار بالا برای استفاده می باشد. زیرا از داده های کاربران در حد بسیار بالایی محافظت می کند. این ویژگی در بخش اولویت این نرم افزار قرار داده شده است. از این رو می توان آن را ابزاری بسیار پر امنیت نام برد.

دریافت آی پی جدید بروگ وی پی ان

کاربران برای وب گردی در وب سایت های مختلف بصورت ناشناس نیاز است که آی پی آن ها تغییر پیدا کند. از این رو افراد می توانند با اتصال به سرور های این فیلتر شکن براحتی می توانند آی پی خود را تغییر دهند و وب گردی کاملا ناشناس را شروع کنند.

دارای سرعتی بالا در دانلود و آپلود

سرعت دانلود و آپلود در این وی پی ان بسیار مطلوب می باشد که کاملا مورد تایید کاربران می باشد. از این رو براحتی می توانید تنها با دانلود آن از ویژگی های مقثبت این فیلتر شکن بهره مند شوید.

دانلود فیلتر شکن Brooog VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *