نصب و راه اندازی فیلتر شکن Eagle VPN

نصب و راه اندازی فیلتر شکن Eagle VPN

با فیلتر شکن Eagle VPN سرعت و امنیت را باهم تجریه کنید

جدیدا وی پی ان هایی که تازه در داخل گوگل پلی عرضه می شوند. از ویژگی های بسیار مفید و کاربر پسند برخوردار هستند. دارای سرعت زیاد و اتصال سریع. ایمنی بشدت بالا و حفاظت از حریم خصوصی کاربران یکی دیگر از مواردی است. که فیلتر شکن های جدید به خود اختصاص داده اند. با استفاده از نرم افزار Eagle VPN امکان ایجاد یک اتصال امن و خصوصی به اینترنت را تجربه کنید. این برنامه یک VPN قدرتمند است. که به شما امکان می دهد از طریق یک تونل امن به اینترنت متصل شوید. و داده های خود را رمزگذاری کنید. و هیچ شخص دیگری نتواند به آن داده ها دسترسی پیدا کند. که شما بتوانید با خیال راحت وبگردی کنید‌.

نصب و راه اندازی فیلتر شکن Eagle VPN

اپلیکیشن EagleVPN به شما این امکان را می دهد. که از هر کجا یا هر نقطه ی جغرافیایی که باشید. بتوانید به اینترنت متصل شوید و امنیت و حریم خصوصی خود را تضمین کنید. این نرم افزار با داشتن به روز ترین سخت افزار های داخل برنامه امنیت شما کاربران عزیز را تضمین می کند. که بتوانید بدون هیچ نگرانی از دنیای اینترنتی لذت ببرید.

قرارگیری هوشمندانه دکمه های برنامه

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن که می تواند. برای افرادی زیاد بسیار مورد تایید باشد محیط نرم افزاری آن است. از این رو کلید های اصلی این فیلتر شکن در جایگاهی تعبیه شده اند که افراد براحتی می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. به همین دلیل افرادی که برای اولین بار از وی پی ان استفاده می کنند می توانند پس از یکبار استفاده از این نرم افزار براحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. در بخش اصلی این برنامه کاربران براحتی می توانند دکمه های اصلی که شامل اتصال به سرور ها است رو مشاهده کنند.

نصب و راه اندازی فیلتر شکن Eagle VPN

دید عموم و بررسی نظرات در گوگل پلی

با توجه به بررسی های انجام شده این نرم افزار دارای ویژگی های قدرتمندی می باشد. که بیشتر افرادی که از آن استفاده کرده اند را به خود مجذوب ساخته است. زیرا بیشتر افرادی که از این فیلتر شکن استفاده کرده اند از آن راضی بوده اند. در نسخه های پیشین خود دارای یکسری نقاط ضعف بوده است. که کاربران پیشین آن به همین دلیل یکسری انتقادات منفی از آن داشته اند. اما بصورت کلی در جدید ترین نظرات منتشر شده درباره این برنامه در گوگل پلی می توان نتیجه گرفت که دارای عملکردی بسیار قدرتمند می باشد.

محیط نرم افزاری جذاب و کاربر پسند Eagle VPN

فیلتر شکن Eagle VPN دارای محیط نرم افزاری ساده و جذاب می باشد. به راحتی و فقط با یک کلیک می تواند به سرور دلخواه خود وصل شوید. منوی انتخاب سرور که خود دارای سرور های بی شمار می باشد. همچنین بعد از رضایت از فیلتر شکن می توانید آن را به اشتراک بگذارید.

فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن Eagle VPN

همانطور که مشاهده کردید قدرت اتصال و سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار بسیار مفید و مورد پسند می باشد.

 

لینک دانلود فیلتر شکن Eagle VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *