رفع فالو نشدن افراد در اینستاگرام + بررسی مهم ترین دلایل

رفع فالو نشدن افراد در اینستاگرام + بررسی مهم ترین دلایل

بررسی مفهوم فالو نشدن افراد در اینستاگرام

برای بسیاری از کاربران در اینستاگرام ممکن است پیش آمده باشد که نتوانند افرادی را فالو و یا دنبال کنند. در بسیاری از موارد کاربران افرادی را فالو می کنند اما متاسفانه تایید نمی شود و به حالت آنفالو در خواهد آمد. به عبارتی افراد با زدن دکمه follow نمی توانند افراد را دنبال کنند و امکان پذیر نمی باشد. این یکی از چالش هایی است که وقتی برای افراد پیش می آید می تواند بسیار آزار دهنده باشد. تا حدی که افراد با مشاهده آن امکان فالو کردن مجدد را تا حد زیادی پایین خواهد آورد. و برای خیلی ها می تواند یک سوال بدون جواب باشد که چرا فالو نشدن افراد در اینستاگرام اتفاق می افتد. در این مقاله قصد داریم بصورت کامل این موضوع را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و می خواهیم بصورت کامل آن را مورد بررسی قرار دهیم.

مهم ترین دلایل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

دلایل مهمی که بعث می شود افراد نتوانند دیگران را در اینستاگرام دنبال کنند می توانند به شرح زیر باشند :

  1. فالو کردن افراد بسیار زیاد در مدت زمان کوتاه و با سرعت بالا : یکی از دلایلی که می تواند باعث چنین مشکلی شود. فالو کردن افراد بسیار زیادی در مدت زمان بسیار کم و با سرعت بالا می باشد.
  2. فیلتر بودن مخاطب مورد نظر خود : اگر در فرایند فالو کردن شخص مورد نظر اعلانی از جانب اینستاگرام برای شما نمایش داده نشد و همچنین امکان پذیر نبود ممکن است دلیل آن فیلتر بودن شخص مورد نظر باشد.
  3. مشکلات گوشی : در بسیاری از موارد نیز ممکن است مشکل از خود گوشی شخص مورد نظر باشد. از این رو می توانید اکانت خود را بر روی یک گوشی دیگر تست کنید که آیا این مشکل در گوشی دیگری نیز به اینگونه عمل می کند یا خیر.
  4. محدودیت فالو کردن : ممکن است در آن روز به ماکسیموم فالو کردن افراد در اکانت خود رسیده باشید. این عمل نیز کاربران را تا روز بعدی محدود می کند.
  5. ثبت بودن اکانت خود در گوشی های مختلف بر روی اینستاگرام : در بسیاری از موارد ممکن است دلیل آن ثبت بودن اکانت خود در گوشی های بسیاری بر روی اینستاگرام است. که کاربر می تواند برای فالو کردن افراد دچار این محدودیت ها شود.

رفع فالو نشدن افراد در اینستاگرام

ممکن است با خود بگویید پس راه حل چیست ؟ برای رفع این مشکل می توانید از راه حل های زیر استفاده کنید.

  1. بررسی سرعت اینترنت خود : اولین کاری که باید انجام دهید بررسی کامل میزان سرعت اینترنت خودتان است. برای سرعت بالا در اینترنت خود می توانید از فیلتر شکن های بدون قطعی استفاده کنید.
  2. استفاده از یک گوشی دیگر برای تست : از یک گوشی دیگر برای تست و بررسی این مشکل استفاده کنید.
  3. استفاده از ابزار های تغییر آی پی : می توانید از فیلتر شکن ها برای تغییر آی پی خود استفاده کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف خواهد شد یا خیر.
  4. ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام : در صورت عدم رفع این مشکل می توانید با ارسال گزازش خود به پشتیبانی اینستاگرام آن را در لیست مشکلات در حال پیگیری قرار دهید تا برطرف شود.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *