بارگیری فیلتر شکن OK VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن OK VPN

سرویس دهی رایگان و پر سرعت

داشتن فیلتر شکن پرسرعت و در عین حال رایگان می تواند. برای هر یک از ما خوشایند باشد. حال اگر این نرم افزار از تمام سرور های پر قدرت جهان برخوردار باشد. و دارای اتصال با اطمینان کامل 24 ساعته باشد. دیگر چی از این بهتر. فیلتر شکن OK VPN نرم افزاری کار آمد و محبوب در بین کاربران خود می باشد.
به طوری که از ده نفر 8 نفر آن این فیلتر شکن را در گوشی خود دارند. و از آن به نحوی احسنت و بدون هیچ گله ای استفاده می کنند. امنیت و ایمنی سرور ها و اطلاعات شخصی کاربران در این برنامه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و هیچ نوع نگرانی ای نسبت به آن نخواهید داشت.

بارگیری فیلتر شکن OK VPN

این فیلتر شکن در 7 روز هفته هر روز 24 ساعت در حال نظارت می باشد. که اگر کوچک ترین مشکلی برای آن پیش بیاید تیم سازنده ی وی پی ان، آن را رفع کنند. OK VPN بدون محدودیت و بدون تبلیغات درون برنامه است. تا بتوانیم راحتی را در وب گردی به شما کاربران عزیز هدیه دهیم. با اشتراک گذاری این نرم افزار می توانید برای خود یک گیگ اشتراک ماهانه خریداری کنید.

آموزش خرید نسخه ی پرمیوم فیلتر شکن OK VPN

سازنده ی این اپلیکیشن با در اختیار گذاشتن دو ویژگی این برنامه برای کاربران حق انتخابات داده است. این دو ویژگی شامل خدمات رسانی رایگان و پرمیوم می باشد. عزیزانی که دنبال فیلتر شکن رایگان هستن میتوانید. ار خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید. و خود از سرور های قوی و پر سرعت از سراسر جهان برخوردار می باشد. و هستند کاربران یا عزیزانی که میخواهند سرعت فیلتر شکن به نحوی احسنت بیشتر شود و قدرت دانلود و آپلود آن بیشتر باشد می توانند. با خرید سرور های VIP به نیاز خود پاسخ بدهند. این سرور های سرعت فیلتر شکن را چندین برابر می کنند و بعد از این عملیات می توان از وب گردی و اجرای انواع بازی لذت ببرید.

دسترسی به تمام وب سایت های محدود

فیلتر شکن می تواند بعد از وصل شدن به راحتی سایت هایی که بخاطر مسائل سیاسی محدود شده اند را باز کند. و از دسترسی به تمام صفحات گوگل لذت ببرید‌. این نرم افزار طوری طراحی شده است. که بعد از وصل شدن گوشی شخصی خود را قفل هم کنید وی پی ان خاموش نمی شود. و همچنان متصل می باشد‌.

بارگیری فیلتر شکن OK VPN

محیط نرم افزاری فیلتر شکن OK VPN

محیط داخلی این اپلیکیشن به ظاهر یکم پیچیده به نظر می آید ولی چنین نیست. با استفاده از یک کلیک می توانید به راحتی وصل شوید. برای خرید سرور های پرمیوم از گزینه ی مغازه در پایین محیط نرم افزاری استفاده کنید. که ماهانه و با حجم درج شده در آن به شما تقدیم می شود.

مشاهده فیلم تست و سرعت دانلود و آپلود اوکی وی پی ان

همانطور که در فیلم پیدا است، قدرت دانلود و آپلود فیلتر شکن کاملا مورد پست است. پس بدون درنگ آن را نصب کنید تا از خدمات آن برخوردار باشید.

 

لینک دانلود فیلتر شکن OK VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *