اتصال به سرور های پایدار با استفاده از فیلتر شکن TARA VPN

اتصال به سرور های پایدار با استفاده از فیلتر شکن TARA VPN

دانلود فیلتر شکن TARA VPN +راه اندازی

تجربه وب گردی و استفاده از سایت های محدود همچنین بازی های فیلتر را با نرم افزار تارا وی پی ان تجربه کنید. امنیت و ایمنی بالا برای هر فیلتر شکن لازم و ضروری می باشد. که کاربران بتوانند با خیالت راحت فیلتر شکن را نصب کنند. و از آن در موارد مختلف استفاده کنند. و قطعا نیز سطح رضایت مردم برای سازنده ی فیلتر شکن با ارزش و قابل احترام می باشد. هر چی بیشتر از این اپلیکیشن استفاده شود. سازنده های آن بیشتر روی آن کار می کنند و سخت افزار های جدید را وارد برنامه می کنند. که شما بتوانید از آن رضایت کامل داشته باشید.

اتصال به سرور های پایدار با استفاده از فیلتر شکن TARA VPN

TARA VPN کاملا ساده و به دور از هر گونه پیچدگی می باشد، به راحتی آن را نصب کنید و با یک کلیک می توانید به سرور مورد نظر وصل شوید. قابل اطمینان و مورد اعتماد یکی از ویژگی های این نرم افزار می باشد. مناسب برا هر سن و سالی یکی از دلایکی است. که این فیلتر شکن به محبوبیت فروانی در مدت زمان کمی دست پیدا کرده است. با بیش از 5000 نصب توانسته است بین کاربران شناخته شود.

دارای سرور های تازه و قدرتمند

این فیلتر شکن با استفاده از به روز ترین فناوری های امروزه توانسته است. سرور های سریع و قدرتمند برای این نرم افزار طراحی کند. که بتوانید از عملکرد آن رضایت داشته باشد. مخصوص برای اجرای بازی هایی همچون پابجی، کال آف، و دیگر بازی های فیلترینگ. باز کردن سایت هایی که به دلایل سیاسی محدود شده اند و به راحتی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. بدون شک جز اپلیکیشن هایی است که هر یک از شما کاربران عزیز باید در دستگاه شخصی خود آن را داشته باشید. که بتوانید در هر جا که هستید به راحتی به آن وصل شوید و از وب گردی لذت ببرید.

اتصال به سرور های پایدار با استفاده از فیلتر شکن TARA VPN

فیلتر شکن TARA VPN دارای محیط نرم افزاری ساده و کاربر پسند

با نصب فیلتر شکن و راه اندازی آن متوجه ی محیط ساده ی نرم افزار خواهیم شد. دسترسی ساده به سرور های موجود از طریق چهار گزینه که شامل اپراتور رایتل ، همراه اول، ایرانسل و وایفای می باشد. هر کدام از این اپراتورها شامل سرور های مختلف می باشند که به راحتی وصل آن می شوید. بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید و به راحتی تا چندین ساعت همچنان فیلتر شکن وصل می ماند‌.

 

پشتیبانی از همه ی اپراتور های گوشی همراه

فیلتر شکن قابلیت وصل شدن به هر نوع اپراتوری را دارا می باشد. همانند همراه اول، رایتل، سامانتل، ایرانسل و وایفای می باشند. پس با کنار گذاشتن بهانه ها فیلتر شکن را نصب و راه اندازی کنید. تا خودتان بهتر متوجه بشوید که این وی پی ان از چه قابلیت هایی برخردار می باشد.

فیلم تست و قدرت فیلتر شکن شکن TARA VPN

همانطور که مشاهده کردید این نرم افزار واقعا قابل تعریف می باشد و جا دارد دست خوشی گفت به سازنده ی آن. دارای سرعت آپلود و دانلود بی نهایت قوی.

لینک دانلود فیلتر شکن TARA VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *