دانلود و نصب فیلتر شکن RSM VPN

دانلود و نصب فیلتر شکن RSM VPN + آموزش راه اندازی

یک فیلتر شکن 100% نامحدود و رایگان

داشتن یک فیلتر شکن رایگان و نامحدود یکی از لازمه های تمام کاربرانی است که در دنیای اینترنتی مشغول به کسب درآمد هستند. نرم افزاری که بتواند خواسته های شما را برآورده کند. و از آن نهایت رضایت را داشته باشید. داشتن امنیت بالا و حفاظت از حریم خصوصی می تواند مورد توجه ی عموم قرار بگیرد. فیلتر شکن RSM VPN با داشتن چنین ویژگی هایی توانسته است. بیش از انتظار مورد رضایت قرار بگیرد. و در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. سازنده ی این نرم افزار با تمرکز روی امنیت و سرعت اتصال توانسته است بهترین ورژن خود را ارائه بدهد.

دانلود و نصب فیلتر شکن RSM VPN

به گفته ی سازنده ی این اپلیکیشن همیشه با شرکای خود سخت کار می کنند تا بهترین سرورهای VPN را در سراسر جهان ارائه بدهند. این فیلتر شکن دارای سرور های محافظت شده هستند. و می توانید به هر سروری که خود می خواهید وصل شوید. دارای سرور های بی شمار از سرتاسر جهان می باشد. هر کدام از سرور ها خود دارای سرعت بالا بدون قطعی هستند. که شما کابران بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و از مرور خود در هر وب سایتی لذت ببرید.

تمرکز روی امنیت و حریم خصوصی

استفاده از آخرین فناوری های رمز گذاری برای اطمینان از داده های شخصی و اطلاعات کاربران در فیلتر شکن. سطح ایمنی این نرم افزار به قدری بالا است که حتی هیچ گزارشی از اتصال و وب سایت های بازدید شده نگه نمی دارد. ممکن است برخی داده ها فقط بخاطر اطمینان از کیفت خدمات به طور موقت در سرور های اپلیکیشن ذخیره بشوند. اما هرگز این داده ها از آن خارج نمی شوند و بیشتر از یک هفته نگه داری نمی شوند.

دانلود و نصب فیلتر شکن RSM VPN

عملکرد فیلتر شکن RSM VPN در اجرای بازی

بسیاری از بازی ها در برخی کشور ها به دلایل مختلف در دسته و دایره تحریمات قرار گرفته اند. از این رو ممکن است افرادی برای اجرای بازی های محبوب همچون پابجی موبایل به یک نرم افزار قدرتمند نیاز داشته باشند. این وی پی ان دارای سرور های مخصوص گیم پلی می باشد که دارای پینگ پایینی می باشند. با استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانید جریانی نرمال و قابل قبولی را در هنگام بازی کردن داشته باشید. و از آن لذت ببرید. برای انتخاب بهترین سرور ها برای گیم پلی میتوانید از انتخاب هوشمند سرور ها در آن استفاده کنید تا بتوانید بهترین سرور را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود نرم افزار RSM VPN

قطعا فیلتر شکنی که نصب می کنید باید از سرعت دانلود و آپلود قویی برخوردار باشد. غیر از این باشد بدون هیچ درنگی‌ آن را حذف می کنید‌.

همانطور که مشاهده کردید نرم افزار RSM VPN دارای سرور های بسیار سریع و قدردت اپلود و دانلود بی نهایت قوی را شاهد بودیم و همچنین طراحی ساده و به دور از پیچدگی. پس دیگر با این فیلتر شکن نگران مرور خود در وب سایت ها نباشید.

لینک دانلود فیلتر شکن RSM VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *