دانلود مستقیم فیلتر شکن Capsule VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Capsule VPN

اتصال به جدید ترین و قوی ترین سرور های Capsule VPN

یکی از کارایی یک فیلتر شکن قوی برای کاربران دسترسی سریع آن ها به سایت های خارجی و همچنین رفع تحریم اپلیکیشن های موجود در گوشی است. این ویژگی سبب می شود افراد خواهان استفاده از برنامه هایی شوند که بتوانند بوسیله آن شبکه های اجتماعی را از تحریمات ایجاد شده بر روی آن ها خارج سازند. بصورت کلی Capsule VPN را بیشتر افرادی که از آن استفاده کرده اند به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند یاد می کنند. فلسفه طراحی این برنامه بر اساس محیط نرم افزاری ساده و همچنین آسان طراحی شده است.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Capsule VPN

این وی پی ان کاربران را از دروازه ای پر از امنیت عبور می دهد. زیرا دارای امنیت بسیار بالایی می باشد. کاربران با این وی پی ان براحتی می توانند در مکان های عمومی از وای فای های عمومی بدون هیچ نگرانی استفاده کنند. زیرا طبق گفته سازنده این برنامه امنیت کاربران همواره در اولیت می باشد. اتصال به سرور های این وی پی ان به کاربران کمک می کند بصورت کاملا رایگان بتوانند فیلتر های که بر پیام رسان ها ایجاد شده است را از بین ببرند. و تا وقتی که این اتصال برقرار باشد این فرایند ادامه پیدا می کند.

ایجاد اکانت شخصی در Capsule VPN

کاربران برای استفاده از این وی پی ان باید درون آن ثبت نام کنند. از این رو باید وارد بخش ایجاد اکانت در این برنامه شوند تا بتوانند با ایجاد حساب کاربری خود از تمامی خدمات این وی پی ان استفاده کنند. لازم به ذکر است کاربران پس از اتمام مراحل ثبت نام در این فیلتر شکن براحتی می توانند از تمامی خدمات این برنامه استفاده کنند.

نماش مدت زمان استفاده از سرور ها

کاربران پس از اتصال به سرور های این وی پی ان براحتی می توانند مدت زمان اتصال به سرور ها را مشاهده کنند. این ویژگی می تواند برای کاربرانی که می خواهند تایم اتصالی به سرور های این وی پی ان را در نظر داشته باشند بسیار مفید باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Capsule VPN

نمایش API کاربران

یکی دیگر از ویژگی های این وی پی ان که می تواند به کاربران بسیار کمک کند نمایش آی پی آن ها است. کاربران با اتصال به سرور های این وی پی ان براحتی می توانند آی پی خود را ببینند.

آسان و ساده برای استفاده

محیط نرم افزاری این وی پی ان بسیار ساده و موثر می باشد. افراد براحتی می توانند بعد از دانلود و نصب این فیلتر شکن با آن ارتباط داشته باشند. به تعبیری دیگر با یکبار استفاده از این وی پی ان براحتی می توانند عملکرد آن را درک کنند.

بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که قابل مشاهده است محیط نرم افزاری این وی پی ان و همچنین ویژگی های درونی آن بسیار کارآمد می باشند. در توضیاحت سرعت این نرم افزار در دانلود و آپلود باید اضافه کنم که دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد. که کاربران بوسیله آن براحتی می توانند فعالیت روزانه خود را به اتمام برسانند.

لینک دانلود فیلتر شکن Capsule VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *