چگونه بهترین نام کاربری برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنیم ؟

چگونه بهترین نام کاربری برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنیم ؟

اهمیت اسم و نام کاربری مناسب برای پیج اینستاگرام

یکی از مهم ترین بخش هایی که کاربران در هنگام استارت یک بیزینس و همچنین ایجاد یک صفحه شخصی در اینستاگرام با آن مواجه می شوند انتخاب اسم یا نام کاربری مناسب برای آن است. از این رو این بخش می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد که کمتر کسی به آن توجه داشته است. زیرا کاربران ممکن است اولین چیزی که از یک پیج می خواهند یاد بگیرند اسم آن است. اسم برای پیج اینستاگرام می تواند بسیاری از افراد را برای مراحل بعدی که مشاهده صفحه شماست و یا یادآوری آن در صورت رضایت از پیج شما هدایت کند.

بیشتر پیج ها به دلیل عدم دانش درباره این موضوع هیچ توجهی به آن نمی کنند. ما قصد داریم در این مقاله این موضوع مهم را اندکی باز کنیم. تا شما کاربران عزیز بتوانید در هنگام انتخاب نام کاربری برای پیج اینستاگرام خود بهترین تصمیم را بگیرید. قبل از رفتن به سراغ سایر بخش های این مقاله لازم است اهمیت نام کاربری مناسب را کامل درک کنید. توجه داشته باشید این انتخاب اصولی و رد شدن از آن به شیوه درست می تواند در قدم اول اشتیاق و همچنین در مراحل بعدی امکان برند شدن پیج شما را بسیار افزایش خواهد داد.

راه های انتخاب بهترین نام کاربری برای پیج اینستاگرام

  1. الهام گرفتن از سایر پیج های مرتبط : یکی از راه ها تقویت خلاقیت انتخاب نام کاربری از طریق مشاهده پیج هایی که با چیج شما مرتبط هستند. با این کار می توانید الهام بگیرید و ذهنیت خود را نسبت به یک اسم جدید دریافت آن آماده کنید.
  2. نام کاربری باید کوتاه و خوانا باشد : یکی از نکاتی که کمتر کسی به آن توجه می کند نام کاربری خوانا با کلماتی کم و همچنین مرتبط است. با تمرکز بر روی اینها می توانید اسمی را انتخاب کنید که بیشتر در ذهن ها ماندگار باشد.
  3. استفاده از سایت ها برای الهام گرفتن : یکی دیگر از راه هایی که می تواند به شما کمک کند استفاده از سایت هایی است که به شما در انتخاب اسم و نام کاربری مناسب کمک می کنند. در ادامه این سایت ها برای شما کابران عزیز معرفی خواهند شد.
  4. عدم استفاده از کاراکتر های زیاد : در هنگام انتخاب یک اسم مناسب به این توجه داشته باشید که از کاراکتر های اضافی استفاده نکنید. این ویژگی به این دلیل باید رعایت شود که کاربران بتوانند بعدا مجدد آن را یادآوری کنند.
  5. مرتبط با پیج خود : در هنگام انتخاب بهترین نام کاربری باید نامی را انتخاب کنید که مرتبط با پیج و حوضه کاری شما باشد. با اینکار می توانید کاربران بیشتری را مشتاق بازدید از سایت خود کنید.

معرفی بهترین سایت ها برای انتخاب نام کاربری

  • SpinXO : سایتی کاملا رایگان با ایده های ناب برای انتخاب اسم.
  • Generator Land : این سایت نیز یکی از پرطرفدار ترین سایت های موجود می باشد.
  • Name Generator : این سایت دارای آزادی زیادی برای عمل کردن کاربران در آن می باشد.
  • Generate Nickname : در نهایت این سایت نیز همانند سایت های بالا رایگان و قدرتمند می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *