مشاهده بدون سانسور فیلم های خارجی با Fenix VPN

مشاهده بدون سانسور فیلم های خارجی با Fenix VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Fenix VPN برای اندروید

برای دسترسی سریع به تمامی محتوای جهانی در کمترین زمان استفاده از یک فیلتر شکن قوی همانند Fenix VPN می باشد. این نرم افزار با قراردهی دقیق کلید های اصلی برنامه در محیط نرم افزاری و طراحی هوشمندانه آن کاربران را براحتی ترغیب به استفاده کردن می کند. یکی از ویژگی های این نوع محیط نرم افزاری دسترسی سریع افراد به کلید های مهم است. کاربران بعد از یک بار استفاده از این وی پی ان براحتی می توانید محیط نرم افزاری آن را درک کنند و از آن نهایت بهره را ببرند.

مشاهده بدون سانسور فیلم های خارجی با Fenix VPN

نمایش سرعت دانلود و آپلود سرور های این وی پی ان کاربران را از میزان عملکرد خود کاملا مطلع می کنند. با مشاهده این ویژگی از جانب کاربران براحتی می توانند تصمیم به تغییر و یا استفاده از سرور متص شده بگیرند. زیرا افراد ممکن است با توجه به خواسته هایی که از یک وی پی ان دارند سرور ها با قدرت متفاوتی را انتخاب کنند. بصورت کلی سرور های این وی پی ان دارای عملکرد و قدرت خوبی می باشد. این نرم افزار توانسته است در دید عموم نتایج مثبتی را برای خود ثبت کند. زیرا نظرات افراد در گوگل پلی نشان از این موضوع است که در هنگام استفاده از آن کاملا راضی بوده اند.

نمایش میزان دانلود از طرف کاربران

این وی پی ان با اضافه کردن ویژگی میزان دانلود و بررسی آماری آن کاربران را از حجم دانلودی خود مطلع می سازد. این می تواند باعث مدیریت حجم اینترنتی خود در این وی پی ان شود. همچنین می توانند از این ویژگی به عنوان ابزاری برای در نظر گرفتن حجم فایل هایی که دانلود کرده اند استفاده کنند. برای استفاده از این بخش فقط کافی است به صفحه مربوطه در این و پی ان وارد شوید تا تمامیت اطلاعات در اختیار شما کاربران عزیز قرار بگیرد.

مشاهده بدون سانسور فیلم های خارجی با Fenix VPN

Fenix VPN دارای ویژگی سپید تست

این فیلتر شکن خود دارای ویژگی قدرتمند و لازم سپید تست می باشد. در نسخه های جدید آن کاربران با لمس این بخش بعد از اتصال به برنامه قدرتمند سپید تست هدایت می شوند. تا سرعت دانلود و آپلود سروری که به آن متصل شده اند را مشاهده و مورد ارزیابی قرار دهند.

پشتیبانی از کاربران در شبکه های اجتماعی

ممکن است کاربران در هنگام استفاده از این وی پی ان دچار یکسری مشکلات که خواهان برطرف سازی آن شوند شوند. که هیچ جای نگرانی نیست زیرا براحتی می توانند به بخش های پشتیبانی در این وی پی ان در ارتباط باشند. این فیلتر شکن به کاربران اجازه می دهد در دو بخش متفاوت با پشتیبانی و تیم سازنده این وی پی ان ارتباط داشته باشند. یکی از آن ها تلگرام است که افراد می توانند از طریق آن در ابتدا وارد گروه و کانال تلگرامی این نرم افزار شوند و می توانند سوالت خود را مطرح کنند. همچنین می توانند از طریق ارسال ایمیل به پشتیبانی این نرم افزار براحتی با تیم این وی پی ان در ارتباط باشند.

لینک دانلود فیلتر شکن Fenix VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *