رفع تحریم سایت های جهانی با Hub VPN Pro

رفع تحریم سایت های جهانی با Hub VPN Pro

راه اندازی فیلتر شکن Hub VPN Pro + لینک دانلود مستقیم

راه اندازی یک فیلتر شکن برای استفاده از تمامیت اینترنت بدون محدودیت می تواند بسیار جذاب باشد. زیرا افراد عمده فعالیت خود را ممکن است در اینترنت انجا دهند. بسیاری از کسب و کارهای حال حاظر بر روی سایت های آنلاین و همچنین شبکه های آنلاین صورت می گیرند. نیاز به محتوا و همچنین برخی از سایت ها همواره برای افرادی که کسب و کار خود را شروع کرده اند الزامی می باشد. یکی از وی پی ان هایی که بدون هیچ نگرانی کاربران را از این محدودیت های ایجاد شده نجات می دهد به نام Hub VPN Pro شناخته شده است.

رفع تحریم سایت های جهانی با Hub VPN Pro

این وی پی ان با نصب بالای 500 هزار در گوگل پلی توانسته است در مدت زمان بسیار کمی افراد بسیار زیادی را به خود جذب کند. نمره ای که این وی پی ان از کاربران دریافت کرده است بسیار بالا می باشد. نمره دریافتی 4.7 این وی پی ان در گوگل پلی نشان می دهد که بیشتر کاربران از این برنامه رضایت کامل را داشته اند. این خود می تواند باعث اعتماد افراد باشد که این وی پی ان دارای عملکردی بسیار قدرتمند درون خود می باشد. سادگی استفاده از این وی پی ان نیز خود می تواند باعث وفاداری کاربران در استفاده کردن از این وی پی ان قدرتمند باشد.

استفاده از پروتکل TCP/UDP VPN برای اتصال

پروتکل TCP/UDP VPN در فیلتر شکن Hub VPN به معنای استفاده از پروتکل های TCP و UDP در ارتباطات VPN است. این پروتکل ها برای ایجاد ارتباط امن و رمز شده بین کاربر و سرور VPN استفاده می شوند. TCP برای ارسال داده ها با قابلیت بازیابی خطا و UDP برای ارسال داده ها به صورت سریع و بدون قابلیت بازیابی خطا استفاده می شوند.  استفاده از این پروتکل در این وی پی انم قدرتمند به کاربران امکان می دهد. که از این دو پروتکل برای مدیریت و سرعت بخشیدن به ارتباطات خود استفاده کنند. همچنین امکان ایجاد ارتباط امن و پایدار با سرور VPN را فراهم می کنند و به کاربران امکان دسترسی به محتوای محدود شده توسط فیلترینگ ها را می دهند.

رفع تحریم سایت های جهانی با Hub VPN Pro

آیا گزارش فعالیت کاربران در هاب وی پی ان پرو ذخیره می شود ؟

یکی از نکات مهم که کاربران قبل از استفاده از یک فیلتر شکن بسیار به آن توجه می کنند ذخیره گزارشات کاربران است. افراد به دلایل متفاوت هیچ حس خوبی به ذخیره شدن فعالیت های خود در فیلتر شکن ها ندارند. از این رو این وی پی ان نیز از این فلسفه پشتیبانی می کند و با در نظر گرفتن این موضوع کلیدی امنیت خود را چندین برابر می کند. افراد نیازی به کلیر دیتا ندارند زیرا هیچ سابقه مرور، مقصد ترافیک، داده‌ها، محتوا یا درخواست‌های DNS در این وی پی ان قدرتمند ذخیره نمی شوند.

بررسی سرعت دانلود و آپلود سرور ها در هاب VPN پرو

سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار بسیار بالا و مورد تایید می باشد. بیشتر نظرات منتشر شده درباره این وی پی ان در گوگل پلی مثبت و مورد تایید می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Hub VPN Pro

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *