دانلود مستقیم برنامه JVM VPN از گوگل

دانلود مستقیم برنامه JVM VPN از گوگل

راه اندازی و اتصال به سریع ترین سرور های JVM VPN

نیاز بیشتر افراد در هنگام استفاده از یک فیلتر شکن سرعت بالا و همچنین عدم وجود محدودیت در آن است. البته یکی دیگر از ویژگی های دیگر که پس از اتصال نقش مهمی در میزان وفاداری کاربران به آن برنامه ایفا می کند اتصال پایدار پس از آن است. بسیاری از وی پی ان های موجود ممکن است دارای قدرتی بالا برای اتصال باشند اما اتصالی پایدار نداشته باشند. فیلتر شکن JVM VPN یکی از ابزار های قدرتمند برای اشخاصی است که می خواهند از فیلترینگ های ایجاد شده عبور کنند.

دانلود مستقیم برنامه JVM VPN از گوگل

این وی پی ان که با یک نماد سونیک در لوگوی خود مطرح شده است بو وضوع نشان داده است دارای سرعت بالایی می باشد. اما ما با این شکل و طراحی مربوط به فیلتر شکن تا حد زیادی توجه نداریم. زیرا مهم تر از این طرح ها عملکرد واقعی و به معنای واقعی کلمه قدرتمند فیلتر شکن است که حائز اهمیت است. این وی پی ان دارای سرور های بسیار خلوتی درون خود می باشد زیرا جز ابزار های اولیه منتشر شده می باشد. که کاربران می توانند به عنوان اولین افرادی باشند که از این وی پی ان استفاده می کنند.

آیا JVM VPN دارای نسخه پولی می باشد ؟

یکی از سوال های مهمی که ممکن است کاربران قبل از دانلود و نصب این فیلتر شکن داشته باشند وجود و یا عدم وجود بخش پرو در این وی پی ان است. باید توجه داشته باشید که این وی پی ان در حال حاظر کاملا رایگان عرضه شده است. افراد می توانند بصورت کاملا رایگان از تمامی خدمات در این وی پی ان استفاده کنند. اما دارای یکسری محدودیت ها درون خود می باشد که افراد ممکن است از آن رضایت نداشته باشند. یکی از محدودیت های که در این وی پی ان ایجاد شده است زمانی می باشد.

دانلود مستقیم برنامه JVM VPN از گوگل

چگونه تایم اتصالی در JVM VPN را افزایش دهیم ؟

نکته مهم که اشاره به آن خالی از لطف نمی باشد اجازه افزایش تایم اتصالی در این وی پی ان است. کاربران می توانند با مشاهده تبلیغات بیشتر در این وی پی ان تایمی که به سرور های این وی پی ان متصل شده اند را افزایش دهند. معمولا برای کاربران تا 2 ساعت اتصال به سرور های خود را تمدید می کند. این ویژگی می تواند نفعی به خود سازنده و یک ویژگی کارآمد برای کاربران باشد.

دلایل استفاده بیشتر کاربران از JVM VPN

  • تعداد زیاد سرور، پهنای باند نامحدود با سرعت بالا
  • آندروید مورد نیاز برای استفاده از این وی پی ان : (Android 5.0+ مورد نیاز است)
  • زمان نامحدود، داده نامحدود، پهنای باند نامحدود به علاوه عملکردی مورد تایید برای اجرای بازی و پخش فیلم
  • بدون نیاز به ثبت نام یا ورود به سیستم
  • هیچ سابقه کاربری ذخیره نمی شود که نشان از امنیت بالا در این وی پی ان می باشد
  • بسیار آسان، فقط با یک ضربه به VPN متصل شوید
  • از امنیت و حریم خصوصی خود محافظت کنید
  • بدون مجوز اضافی مورد نیاز است

لینک دانلود فیلتر شکن JVM VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *