دانلود مستقیم فیلتر شکن ZIVPN Tunnel VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن ZIVPN Tunnel VPN

نحوه راه اندازی و استفاده رایگان از وی پی ان ZIVPN Tunnel VPN

یکی از فیلتر شکن های قدرتمندی که می تواند برای کاربران بسیار مفید بشد و نیاز های روزانه اینترنتی را با آن رفع کنند به اسم ZIVPN Tunnel VPN شناخته شده است. این برنامه دارای ویژگی و محیط نرم افزاری بسیار متفاوتی با وی پی ان های موجود در بازار است. افراد تا حدودی از کارایی یک وی پی ان و به نحوه عملکرد آن ها اشراق پیدا کرده اند. این ناشی از محدودیت های ایجاد شده در اینترنت می باشد که افراد براحتی می توانند با یک وی پی ان ارتباط برقرار کنند و از آن به سادگی استفاده کنند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن ZIVPN Tunnel VPN

ویژگی های یک فیلتر شکن قدرتمند می تواند ارتباط عمیقی با نحوه ایجاد آن از طرف سازنده آن باشد. بیشتر وی پی ان های موجود دارای ابزار هایی هستند که آن ها را در اختیار کاربران قرار می دهند. این برنامه بالای 500 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است که معنی آن استفاده زیاد کاربران از آن است. با توجه به بررسی نظرات کاربران می توان فهمید که بیشتر افراد از عملکرد این برنامه کاملا راضی بوه اند. زیرا با دریافت نمره 4.3 از طرف کاربران براحتی مفید بودن خود را نشان داده است.

ZIVPN Tunnel VPN دارای محیط نرم افزاری پیچیده

برخلاف بیشتر فیلتر شکن های موجود در بازار این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری پیچیده ای درون خود می باشد. این ویژگی می تواند برای کاربرانی که آشنایی زیادی با وی پی ان های موجود ندارند ممکن است بسیار سخت و دشوار باشد. اما بصورت کلی دارای عملکردی مفید می باشد که بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند. در ادامه به بررسی ویژگی های مثبتی که ممکن است بتوانند این ویژگی منفی را پوشش دهند می پردازیم. برای استفاده بهینه تر از این وی پی ان می توانید به بررسی کامل ویژگی های این وی پی ان در این مقاله بپردازید.

دارای ویژگی تقسیم تونل

یکی از ویژگی های مهم در این وی پی ان که تا حد زیادی به کاربران کمک می کند ویژگی تقسیم تونل برنامه ها در آن است. کاربران براحتی می توانند بصورت دستی برنامه هایی را انتخاب کنند که تونل نشوند و از اینترنت ملی برای اجرای آن ها استفاده شود. از این رو این ویژگی اولین نکته و یکی از مهم ترین ویژگی های مهم در این وی پی ان به حساب می آید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن ZIVPN Tunnel VPN

ایجاد دی ان اس اختصاصی

کاربران براحتی در این وی پی ان می توانند دی ان اس های اختصاصی برای خود بسازند. و می توانند بدون برجای گذاشتن هیچ ردی از خود در اینترنت به گشت و گذار ببپردازند.

اتصال بدون تاخیر به سرور ها

یکی دیگر از ویژگی های مثبت در این برنامه اتصال بدون تاخیر به سرور های قدرتمند در آن است. کاربران براحتی می توانند به قوی ترین آن ها متصل شوند و بدون هیچ تاخیری از آن لذت ببرند. از این رو این فیلتر شکن را برای تمامی افرادی که خواهان دسترسی به اینترنت آزاد هستند را پیشنهاد می دهم.

لینک دانلود فیلتر شکن ZIVPN Tunnel VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *