دانلود و بارگذاری فیلتر شکن DEX VPN

دانلود و بارگذاری فیلتر شکن DEX VPN

ایمنی حریم خصوصی با DEX VPN

بیشتر وی پی ان های حال موجود در گوگل پلی و بازار های اینترنتی آن چنان که باید و نباید نمی توانند خدمات رسانی کنند و کاربران را راضی نگه دارند. برای همین منظور است مردم در انتخاب فیلتر شکن حساسیت نشان می دهند و خواستار تجربه ی بهتر از مرور و وب گردی خود هستند. با فیلتر شکن DEX VPN شما یک وی پی ان برای تمام نیازهای خود فراهم می کنید. به راحتی از داده های آنلاین خود محافظت کنید و همچنین از حریم شخصی و اطلاعات خود در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت کنید.

دانلود و بارگذاری فیلتر شکن DEX VPN

با این نرم افزار دیگر هیچ گونه نگرانی از تبلیغ های زیاد نداشته باشید. بدون تبلغ و آگهی فقط برای رضایت شما کابران عزیز. فیلتر شکن هیچ اطلاعاتی درباره ی کاربران خود جمع آوری یا ذخیره نمی کند پس با این نرم افزار ایمنی کامل را می توانید تجربه کنید. شما میتوانید به راحتی به فیلتر شکن متصل شده و در کسری از ثانیه فقط با یک لمس از سد فیلترینگ سایت ها و برنامه های دلخواد خود گذر کنید و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

نهایت آزادی و وبگردی با وی پی ان DEX VPN

چه بسا فیلتر شکنی داخل گوشی هوشمند خود داشته باشید که بتواند از هر سایت فیلترینگی عبور کند و با آزادی کامل از هر وب سایتی بازدید کنید و از لحضه به لحضه ی آن لذت ببرید. با این که بعضی یا بیشتر برنامه ها به دلایلی در داخل کشور قابل اجرا نمی‌باشند. اما با داشتین این وی پی ان به راحتی میتوان به همه برنامه های فیلترینگ دسترسی پیدا کنید‌.

دانلود و بارگذاری فیلتر شکن DEX VPN

خدمات رایگان و پرمیوم داکس VPN

این نرم افزار برای کابران عزیز کاملا رایگان بوده و میتوانند به راحتی از آن در هر زمان بدون حتی کوچک ترین محدودیتی استفاده کنند. خدمات رایگان این فیلتر شکن سریع و مورد پسند بوده که با استفاده از آن میتوانید به راحتی به ویدیو و لینک و وب سایت های مسدود شده دسترسی پیدا کنید. به گفته ی سازنده ی این فیلتر شکن  خدمات پریمیوم یا VIP با دسترسی بهتر و با کیفیت تر به سرور ها و ایمنی بالا میتوان تجربه ی بهتر از فیلترشکن داشته باشید، لیکن خدمات رایگان این وی پی ان خود، میتواند مورد رضایت واقع گردد.

فضای ساده و جذاب نرم افزار DEX VPN

محیط فیلترشکن شکن با رنگ بنفش و با اندکی رنگ صورتی پر شده است. که واقعا جذاب و مورد پسند واقع میشود. داشتن گزینه ی خودکار وی پی ان خود به بهترین سرور وصل میشود. از گزینه های دیگر این فیلتر شکن که اشاره به آن ها دور از لطف نیست، شامل ثبت نام، سرورها، تنظیمات، اخبار، حمایت کردن، شرایط و حریم خصوصی می‌ باشد. پس با وی پی ان دکس میتوانید تجربه ای بهتر به خود هدیه دهید.

مشاهده فیلم تست فیلتر شکن دکس VPN

همانطور که از فیلم پیدا است ، محیط نرم افزار کاملا دلنشین و ساده میباشد. بدون تبلغ و اتصال سریع ، سرعت آپلود و دانلود این فیلتر شکن کاملا مورد پسند بوده است. پس بدون هیچ ترسی این فیلتر شکن را استفاده کنید و لحظات خوشی را با آن سپری کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن DEX VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *