نحوه اتصال به سرور های قدرتمند و جدید Air Net VPN

نحوه اتصال به سرور های قدرتمند و جدید Air Net VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن جدید Air Net VPN

دسترسی به اینترنتی بدون محدودیت برای همه افرادی که با فضای اینترنت آشنا هستند بسیار جذاب می باشد. بیشتر افرادی که از اینترنت استفاده می کنند به دلیل محدودیت های ایجاد شده در آن نمی توانند آن طوری که می خواهند در آن فعالیت کنند. اما کاربرانی هستند که با استفاده از یکسری ابزار های درون برنامه براحتی از این فیلترینگ های ایجاد شده عبور می کنند. این ابزار ها بیشتر افراد با آن ها آشنایی دارند و می تواند یک برنامه مفید برای ایجاد فضای امن و همچنین آزاد باشد. فیلتر شکن Air Net VPN یکی از چندصد برنامه های قدرتمند در گوگل پلی می باشد که علاوه بر ایمن نگه داشتن کاربران دسترسی آن ها را به فضای دیجیتالی کاملا باز نگه می دارد.

نحوه اتصال به سرور های قدرتمند و جدید Air Net VPN

شیوه استفاده از این وی پی ان برای اتصال به سرور های آن بسیار ساده  آسان می باشد. که کاربران براحتی می توانند کار های خود را در اینترنت بدون هیچ محدودیتی به سرانجام برسانند. از این رو پیشنهاد می کنم برای ایجاد بستری امن با فضای نامحدود اینترنتی از این وی پی ان قدرتمند استفاده کنید. به دلیل حجم برنامه ای بسیار پایین آن کاربران براحتی در کمتر از چند ثانیه می توانند آن را دانلود و استفاده کنند.

رفع فیلترینگ با Air Net VPN تا چه زمانی مقدور می باشد ؟

این وی پی ان دارای هیچ محدودیتی زمانی درون خود نمی باشد. از این رو کاربران براحتی می توانند تا هر زمانی که می خواهند به سرور های این فیلتر شکن قدرتمند متصل بمانند. یکی از نکته های مهم برای افراد این است که تا وقتی اتصال آن ها به سرور های این فیلتر شکن برقرار باشد افراد براحتی می توانند هر سایتی را در اینترنت باز کنند. همچنین می توانند تمامی اپلیکیشن های ایجاد شده که تحریم شده اند را باز کنند و از استفاده کردن آن ها لذت ببرند. در مواقعی که اتصال اینترنتی به سرور های این برنامه قطع شدند کاربران باید مجدد وارد این برنامه شوند تا اتصال را برقرار سازند.

نحوه اتصال به سرور های قدرتمند و جدید Air Net VPN

از تمامی شبکه های 3G، 4G، 5G، Wi-Fi در هر کشوری پشتیبانی می کند

این فیلتر شکن به دلیل سرعت بسیار بالایی که دارد توانایی پشتیبانی همه شبکه ها را دارد. افرادی که از اپراتور های مختلف استفاده می کنند می توانند از این وی پی ان قوی نهایت بهره را ببرند. سرعت اتصال این وی پی ان در اپراتور های مختلف از جمله ایرانسل، همراه اول، رایتل، سامانتل و غیره بسیار بالا و مورد تایید می باشد. از این رو افراد بعد از نصب این فیلتر شکن می توانند با هر اپراتوری اتصال به سرور های آن را برقرار کنند.

پشتیبانی از تمامی برنامه های تماس VOIP

همچنین به دلیل سرعت MS بالای سرور های خود براحتی تمامی تماس های ویدیویی را برقرار می کند. و افراد به وسیله این وی پی ان براحتی می توانند جریانی بدون وقفه از تماس های ویدویی و صورتی خود با عزیزان برقرار سازند. که این می تواند برای افرادی که ارتباطات زیادی دارند بسیار موثر واقع شود.

لینک دانلود فیلتر شکن Air Net VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *