دانلود فیلتر شکن سریع VPN Private

دانلود فیلتر شکن سریع VPN Private

عبور از سایت های فیلترینگ با وی پی ان VPN Private

حتما برایتان پیش آمده است هنگامی که وارد صفحه ی فیلتر شکن میشوید با چندین تبلیغ مواجه شده اید. حتی ممکن است از شدت عصبانیت فیلتر شکن را حذف کنید. خوشبختانه با معرفی نرم افزاری به نام VPN Private و دانلود و استفاده از آن دیگر با همچین مشکلی روبه رو نمی شوید. این وی پی ان 100% نامحدود، سریع ، امن، و قابل استفاده در همه سایت ها و برنامه های فیلترینگ می باشد.

دانلود فیلتر شکن سریع VPN Private
برخلاف سایر VPN ها که صفحه ی شما را با تبلیغات پر می کنند. VPN Private به تجربه مرور شما احترام می گذارد. محیط نرم افزار جذاب ، ساده ،تمیز و بدون حواس پرتی است. دارای سرور های بی شمار از کشور های مختلف که منتظر یک لمس هستند تا شما را به دنیایی بدور از فیلترینگ ببرند. به همین خاطر می‌توانید بدون وقفه‌های آزار دهنده وبگردی کنید و از آن لذت ببرید. لازم به ذکر است این فیلتر شکن مورد پسند کابران خود قرار گرفته به طوری ک 10میلیون نصب و نمره ی 4.5 در بین 467هزار مرور به خود اختصاص داده است. این برنامه شامل سرور های VIP می باشد که در ادامه به توضیحات کامل درباره آن ها می پردازیم.

بررسی و تحلیل اتصال فیلتر شکن VPN Private

همان طور که گفتیم نرم افزار بسیار قوی و سریع می‌باشد. و به راحتی به سرور های دلخواهتان متصل خواهد شد. با VPN Private، می توانید با مشکلات اتصال نیز خداحافظی کنید. سرورهای VPN رده بالا و اتصال بی عیب و نقص و اینترنت پرسرعت را تضمین می کنند. مهم نیست کجا هستید یا چه کاری آنلاین انجام می دهید. پس از درباره اینکه فیلتر شکن وصل میشود یا نمی شود هیچ گونه نگرانی نداشته باشید، با اطمینان خاطر میتوانید به سرور ها وصل شوید و از تجربه ی خود در هرجا و هر مکان لذت ببرید.

دانلود فیلتر شکن سریع VPN Private

سرور های VIP داخل برنامه

معمولا فیلتر شکن هایی که وارد بازار اینترنتی میشوند بیشتر پولی و با فروش سرور های VIP که متاسفانه بیشتر مردم توان خرید آن را ندارد مواجه میشویم. اما فیلتر شکن VPN Private کاملا رایگان بوده و بدون هیچ محدودیتی و با سرعت بالا می‌تواند در خدمت کاربران عزیز واقع گردد. یعنی شما نیازی هم ندارید سرور های پرمیوم خریداری کنید همین سرور های رایگان میتواند بیش از انتظار مورد پسند شما قرار بگیرد.
لیکن دوستانی هستند که میخواهند تجربه ای بهتر و رویایی تر و بدون ناپیداری پس از اتصال از فیلتر شکن VPN Private داشته باشند. با دسترسی و خرید سرور های پولی درون برنامه می‌تواند به آن تجربه دست پیدا کنند‌.

فضای داخل نرم افزار Private وی پی ان

بک گراند و ساختار برنامه بسیار جذاب و با رنگ‌ بندی به شدت دلنشین می‌باشند که مخاطب را شیفته ی خود میکند‌. برنامه به دور از پیچیدگی و بسیار ساده و کارآمد می باشد. شامل گزینه های بازخورد، تنظیمات، نشانی IP، و حریم خصوصی کابران می باشد‌.

مشاهده ی فیلم تست Private وی پی ان

همانطور که مشاهده کردید سرعت آپلود و دانلود فیلتر شکن بسیار مناسب می‌باشد، پس از این لحاظ بدون هیچ نگرانی عکس و فیلم های خود را آپلود و دانلود کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN Private

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *