آموزش گذاشتن نوت ویدیویی در اینستاگرام

آموزش گذاشتن نوت ویدیویی در اینستاگرام

اضافه شدن قابلیت نوت ویدیویی به اینستاگرام

بخش نوت یا یادداشت ها در اینستاگرام یک بخش کاملا جدید و خلاقانه است که به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. این بخش می تواند در تعاملات اجتماعی میان کاربران تاثیر بسزایی داشته باشد. این ویژگی توانسته است کاربران زیادی را به خود در این نرم افزار جذب کند. کاربران قبلا براحتی می توانستند در نوت اینستاگرام یادداشت هایی متنی برای تمامی کاربران خود قرار دهند. اما اینستاگرام با اضافه کردن نوت ویدیویی در اینستاگرام این ویژگی را بیش از پیش جذاب تر ساخته است. و توانسته است براحتی افراد بیشتری را تشویق به استفاده از این بخش کند.

طبق آمار کلی این ویژگی می تواند برای کاربران زیادی که اجتماعی هستند و خواهان تعامل بیشتر با فالوور های خود هستند بسیار مفید واقع شود. همچنین می تواند افرادی که اقدام به نصب این شبکه اجتماعی محبوب نکرده اند اقدام به نصب آن کنند. و افرادی که فعالیت کمتری در این فضا داشته اند بیشتر فعالیت داشته باشند. برخی انتقاد ها در خصوص این ویژگی که آن را بی نیاز و یا نه چندان خوب معرفی کرده اند موجود است. اما کاربران با استفاده از این بخش می توانند مفید بودن آن را احساس کنند.

بررسی ویژگی های نوت ویدیویی در اینستاگرام

قبل از اضافه کردن این ویژگی کاربران براحتی می توانستند یادداشت متنی برای دیگر افراد منتشر کنند. اما اینستاگرام محدود به این ویژگی نشده است و با ایجاد نوت ویدیویی و دسترسی همه کاربران به آن می توان گفت یک قدم از سایر شبکه های اجتماعی جلوتر حرکت کرده است. کاربران براحتی می توانند 2 ثانیه ویدیو بگیرند و آن را در بخش نوت های اینستاگرام خود منتشر کنند. این 2 ثانیه می تواند برای هرشخصی متفاوت و منحصر بفرد باشد. کاربران می توانند لحظاتی کوتاه از عملیات خود را برای کاربران و فالوور های خود به اشتراک بگذارند.

آموزش گذاشتن نوت ویدیویی در اینستاگرام

گذاشتن نوت ویدیویی در اینستاگرام بسیار ساده و آسان است. که کاربران براحتی می توانند این عملیات را طی کنند و از آن لذت ببرند. گذاشتن نوت بصورت ویدیویی در اینستاگرام به شرح زیر می باشد :

  1. در ابتدا باید وارد بخش بخش صندوق ورودی (inbox) اینستاگرام خود شوید. که می توانید با زدن بر روی آیکون آن نیز این عملیات را طی کنید.
  2. سپس بر روی دکمه پروفایل خود کلیک کنید و بر روی آیکون ویدیو بالای پروفایل خود ضربه بزنید. با این کار براحتی می توانید یک ویدیوی 2 ثانیه ای که به مدت 24 ساعت برای کاربران و فالوور های شما به نمایش داده می شود را ایجاد کنید.

این ویژگی برای چه کشور های در دسترس است ؟

طبق بررسی های انجام شده این ویژگی برای تمامی افرادی که می خواهند از اینستاگرام استفاده کنند در دسترس می باشد. استفاده از این ویژگی در اینستاگرام کاملا رایگان می باشد. به دلیل فیلتر بودن اینستاگرام می باید از فیلتر شکن های بدون قطعی استفاده کنید تا براحتی بتوانید از این ویژگی جذاب استفاده کنید. ممکن است به دلیل عدم رضایت از ویدیوی خود آن را حذف کنید که این کار نیز براحتی امکان پذیر می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *