دانلود نسخه مود شده فیلتر شکن Light Ray VPN

دانلود نسخه مود شده فیلتر شکن Light Ray VPN

دانلود فایل APK فیلتر شکن Light Ray VPN

به دلیل فیلتر بودن گوگل پلی کاربران مجبورند که از منابع دیگری اقدام به دانلود برخی از برنامه ها کنند. لازم به ذکر است که ایمن و مورد اعتماد بودن آن سایت می تواند بسیار مهم باشد. از این رو در سایت IRALK که یکی از مهم ترین و معتبر ترین سایت ها برای دانلود فایل های فیلتر شکن و سایر برنامه ها می باشد کاربران براحتی می توانند برنامه های مورد نظر خود را دانلود و استفاده کنند. فیلتر شکن Light Ray VPN که یک ابزار برای افزایش امنیت کاربران و همچنین خارج کردن آن ها از فضای دیجیتالی تحریم شده ایجاد شده است.

دانلود نسخه مود شده فیلتر شکن Light Ray VPN

برای دانلود این فیلتر شکن کاربران باید از یک نرم افزار دیگر که آی پی آن ها را تغییر می دهد باید استفاده کنند. زیرا خود گوگل پلی در ایران تحریم شده است. اما در این سایت لینک دانلود بصورت مستقیم قرار داده شده است تا کاربران براحتی بتوانند از آن استفاده کنند. نیاز افراد به یک وی پی ان قدرتمند برای ورود به دنیای اپلیکیشن های جذاب همچون اینستاگرام سبب شده است که کاربران از وی پی ان های قوی استفاده کنند. این نرم افزار توانایی رفع تحریم تمامی سایت و برنامه ها را به کاربران می دهد.

Light Ray VPN بدون تنظیمات پیچیده

این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای درون خود می باشد. که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. از این رو فلسفه ساخت و زیربنایی این وی پی ان برپایه سادگی بنا شده است. بدون هیچ تنظیمات پیچیده ای درون برنامه و همچنین ثبت ایمکیل شخصی و ایجاد حساب کاربری افراد می توانند از این نرم افزار بسیار قوی استفاده کنند. برای اتصال به سرور ها فقط کافی است وارد بخش و یا لیست سرور ها شوید و یک گزینه را انتخاب کنید تا عملیات مربوطه آغاز شده و به پایان برسد.

دانلود نسخه مود شده فیلتر شکن Light Ray VPN

بدون هیچ محدودیتی در زمان و سرعت

این وی پی ان هیچ محدودیتی را برای استفاده کاربران از سرور های خود ایجاد نکرده است. از این رو براحتی می توانند تنها با نصب این فیلتر شکن از آن استفاده کنند. همچنین سرعت این وی پی ان دارای عملکرد بسیار بالایی می باشد. که کاربران با یک بار استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانند تمامی وب سایت ها و همچنین اپلیکیشن های محدود شده را تماشا کنند و از آن لذت ببرند.

دارای سرعت دانلود و آپلود بهینه شده در لایت وی پی ان

لایت وی پی ان یرعت بالایی در دانلود و آپلود دارد از این رو براحتی می توانند هر فایلی را دانلود و آپلود کنند. به دلیل عدم پشتیبانی سپید تست از این فیلتر شکن امکان تست عملی آن نبوده است. اما با توجه به بررسی های انجام شده این وی پی ان کاملا مناسب و مطلوب می باشد. که کاربران براحتی می توانند به قوی ترین سرور های این وی پی ان قدرتمند اتصال پیدا کنند. تمامی سرور های این نرم افزار دارای سرعت دانلود و آپلود بالایی می باشند.

لینک دانلود فیلتر شکن Light Ray VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *