اتصال به سرور های خارجی فیلتر شکن Riya Tunnel VPN

اتصال به سرور های خارجی فیلتر شکن Riya Tunnel VPN

دانلود مستقیم و راه اندازی آسان فیلتر شکن Riya Tunnel VPN

نیاز افراد به یک فیلتر شکن قوی می تواند ناشی از محدودیت های ایجاد شده باشد. گرچه افراد به دلیل ایجاد امنیتی بالا تر از وی پی ان ها استفاده کنند. اما در هر صورت کاربران با این وی پی انی که قرار است آن را معرفی کنیم می توانند فعالیت های روزانه اینترنت که لازم است انجام بدن را به اتمام برسانند. فیلتر شکن پرسرعت Riya Tunnel VPN ابزاری بسیار قدرتمند و مناسب است که علاوه بر رفع تحریم تمامی محدودیت های اینترنتی امنیت کاربران را در هرزمان و مکانی کامل تضمین می کند.

اتصال به سرور های خارجی فیلتر شکن Riya Tunnel VPN

این نرم افزار دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای درون خود می باشد که کاربران با اندکی استفاده از این برنامه براحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. خلاصه کردن ویژگی های مهم و کلید های مهم در یک صفحه از خصوصیات ظاهری این فیلتر شکن می باشد. همان طور که در عکس بالا مشاهده کردید دارای محیط یکنواخت و یکپارچه می باشد. که افراد برای استفاده از این نرم افزار نیاز به یادگیری اطلاعات جدید نمی باشد. زیرا همه اجزای مهم این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند از آن استفاده کنند نمایان و واضح شده است.

Riya Tunnel VPN دارای سرور های برتر

سرور های این فیلتر شکن دارای قدرت اتصال بالایی می باشد. یکی از نکات مهم درباره لیست سرور های این فیلتر شکن زیاد بودن آن ها است. کاربران براحتی می توانند از اتصال خودکار برای نتیجه بهتر از اتصال در سرور های این وی پی ان استفاده کنند. همچنین دسترسی برای اتصال دستی به سرور های این فیلتر شکن برای کاربران نیز فعال شده است. دارای سرور های با قدرت بالا و همچنین اتصالی پایدار می باشند که افراد براحتی می توانند وب سایت ها را بدون هیچ وقفه ای باز کنند و از آن ها استفاده کنند.

اتصال به سرور های خارجی فیلتر شکن Riya Tunnel VPN

بدون نیاز به ثبت نام در تنظیمات

کاربران برای اتصال به سرور های برتر در این وی پی ان نیازی به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این فیلتر شکن ندارند. این وی پی ان برای افرادی که قصد دارند از وب سایت های بدون محدودیت لذت ببرند ایجاد شده است. که بهره مند شدن از خدمات این نرم افزار کاملا رایگا ندر نظر گرفته شده است. افراد بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. همچنین اجرای دستورات انسانی از طرف این اپلیکیشن بسیار سریع و به جا می باشند.

بررسی کلید Telegram در Riya Tunnel VPN

کاربران ممکن است بخواهند اطلاعات بیشتری با این وی پی ان داشته باشند. از این رو می توانند بر روی کلید تلگرام در این وی پی ان کلیک کنند تا به کانال تلگرامی تیم این نرم افزار هدایت شوند. ورود به کانال تلگرام این فیلتر شکن می تواند به کاربران کمک کند آخریم ویژگی ها و اخبار های مهم این نرم افزار را دریافت کنند. همچنین می توانند از جدید ترین نسخه آن در این کانال تلگرامی مطلع شوند.

لینک دانلود فیلتر شکن Riya Tunnel VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *