دانلود مستقیم فیلتر شکن SUNVPN VIP + نحوه راه اندازی

دانلود مستقیم فیلتر شکن SUNVPN VIP + نحوه راه اندازی

فعال سازی کامل فیلتر شکن SUNVPN VIP + لینک دانلود

محدودیت های اینترنتی امروزی در سرتاسر کشور حتی بهتره بگم بیشتر کشورهای دنیا باعث شده عده زیادی از مردم به نصب فیلتر شکن در گوشی خود اقدام کنند. از این رو با زیاد شدن بیش از حد وی پی ان در بازار اینترنتی پیدا کرن فیلتر شکن کارآمد و قابل استفاده بشدت دشوار و سخت شده است. ازین حیث داشتن فیلتر شکن SUNVPN VIP می تواند به کاربران کمک کند بدون دغدغه محدودیت فعالیت روزانه انترنتی خود را به راحتی انجام دهند. پیشنهاد میکنم برای دانلود این نرم افزار بر روی لینک قرار داده شده در آخر مقاله کلیک کنید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن SUNVPN VIP + نحوه راه اندازی

این وی پی ان همانند بسیاری از نرم افزار های دیگر در گوگل پلی دارای خدماتی منحصر بفرد می باشد. از این رو لازم دانستیم که درباره نحوه ارائه خدمات این وی پی ان توضیح کوتاهی داشته باشیم. این برنامه دارای خدمات رایگان می باشد که کاربران براحتی می توانند بدون نیاز به ثبت نام و همچنین ایجاد حساب کاربری از آن استفاده کنند. این وی پی ان برخلاف سایر فیلتر شکن های موجود در گوگل پلی دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده و کاربرپسندی می باشد. که هر شخصی براحتی می تواند از این وی پی ان استفاده کند و در مدت زمان بسیار کمی شیوه استفاده از آن را کامل یاد بگیرد.

اتصال ضعیف در نسخه های پیشین خود

با توجه به بررسی های انجام شده این نرم افزار در نسخه های پیشین خود دارای عملکردی بسیار ضعیفی بوده است. از این رو افراد زیادی انتقاد های منفی از این فیلتر شکن در بخش نظرات گوگل پلی مطرح کرده اند. باید اضافه کنم که در نسخه جدید خود این برنامه این ویژگی های منفی و اتصال ضعیف خود را کامل بهبود بخشیده است. این ویژگی در این فیلتر شکن سبب شده است افراد بیشتری خواهان استفاده از آن باشند. در ادامه لینک جدید ترین نسخه این برنامه بصورت لینک قرار داده شده است.

دانلود مستقیم فیلتر شکن SUNVPN VIP + نحوه راه اندازی

ایجاد حساب کاربری در SUNVPN VIP

کاربران برای استفاده از تمامی خدمات این نرم افزار باید درون آن ثبت نام کنند. برای این کار در صفحه اصلی آن باید یک نام کاربری و رمز عبور را برای خود ایجاد کنند. پس از آن براحتی می توانند به لیست سرور ها و همچنین بخش های دیگر این نرم افزار دسترسی پیدا کنند. این ویژگی ممکن است برای برخی از افراد اندکی اذیت کننده باشد اما سیاست ورود به سیستم و ثبت نام در این نرم افزار بسیار ساده و راحت می باشد.

آیا SUNVPN VIP دارای سرعت دانلود و آپلود مناسبی می باشد ؟

یکی از نکته هایی که کاربران قبل از استفاده از این وی پی ان باید به آن توجه داشته باشند بررسی سرعت اینترنت گوشی خود است. از این رو این نرم افزار با توجه به استاندارد های اینترنت خود اپراتور شما می تواند عملکرد متفاوتی داشته باشد. اما بصورت کلی می توان درباره این نرم افزار با توجه به بررسی های انجام شده دیدگاه کاملا مثبتی داشت.

لینک دانلود فیلتر شکن SUNVPN VIP

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *