نحوه اتصال به سرور های Toma VPN در ایرانسل

نحوه اتصال به سرور های Toma VPN با اپراتور ایرانسل

دانلود مستقیم وی پی ان Toma VPN

برای تجربه مرور ایمن در اینترنت و عدم نگرانی هنگام استفاده از وای فای های عمومی باید از یک وی پی ان قدرتمند استفاده کنید. در دنیای دیجیتالی امروز که منبعی برای دسترسی به اطلاعات بسیار زیادی برای پیشرفت در حوزه ای وجود دارد متاسفانه زمینه ساز برخی از خلاف ها نیز شده است. از این رو استفاده از یک فیلتر شکن قوی می تواند بسیار به کاربران کمک کند. فیلتر شکن Toma VPN ابزاری قدرتمند برای امنیت و همچنین آزاد سازی تحریم های دیجیتالی از سایت ها تا اپلیکیشن های موجود می باشد.

نحوه اتصال به سرور های Toma VPN در ایرانسل

طبق بررسی های انجام شده این وی پی ان تا حد زیادی در میان کاربران کم شناخته شده است. این می تواند یک ویژگی خوب برای کاربرانی باشد که در حال خواندن این مقاله هستند. زیرا می توانند نهایت بهره را از این وی پی ان ببرند. این برنامه دارای محیط نرم افزاری نه خیلی ساده و نه خیلی پیچیده می باشد. برای درک استفاده بسیار ساده و همچنین لذت بخش می باشد. همچنین با نصب بالای 1 هزار نفر تا به الان توانسته است عملکردی خوب از خود نشان دهد. این برنامه دارای ویژگی های بسیار زیادی درون خود می باشد. که در ادامه به بررسی و تست همه آن ها می پردازیم.

بررسی ویژگی Check Updates در Toma VPN

این وی پی ان مانند بیشتر فیلتر شکن های موجود درون خود ویژگی آپدیت برنامه را قرار داده است. مزیت های قرار گیری این بخش در این فیلتر شکن به شرح زیر می باشد :

  • یکی از مزیای اصلی فیلتر شکن Toma VPN، ویژگی Check Updates است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و به طور خودکار اپلیکیشن را بروزرسانی کنند و از نسخه‌ی جدید آن بهره‌مند شوند. این ویژگی مهم است زیرا با بروزرسانی هرچه زودتر نرم‌افزار، امکانات بهتری اضافه می‌شود و امنیت کاربران نیز تضمین می‌شود.

نحوه اتصال به سرور های Toma VPN در ایرانسل

منظور از Clear Data در توما وی پی ان چیست ؟

Clear Data در این وی پی ان قدرتمند یک گزینه است که وظیفه حذف تمامی اطلاعات و تنظیمات ذخیره شده در برنامه را دارد. این عمل باعث می شود تمامی داده های شخصی، اتصالات VPN، نام کاربری و رمز عبور و سایر تنظیمات نرم افزار پاک شوند و برنامه به حالت اولیه خود باز گردد. استفاده از گزینه Clear Data در این فیلتر شکن به کاربر امکان می دهد تا از نظر امنیتی و حفظ حریم خصوصی خود مطمئن شود، زیرا با حذف داده ها، اطلاعات حساس و مهم کاربر از دسترس دیگران حذف می شود. از طرف دیگر، ممکن است این عمل باعث حذف تمامی تنظیمات و اتصالات مهم شما شود، بنابراین قبل از استفاده از گزینه Clear Data، اطمینان حاصل کنید که تمامی اطلاعات مورد نیاز شما پشتیبان گیری شده است.

نحوه اتصال به سرور های Toma VPN در ایرانسل

میزان سرعت دانلود و آپلود

این فیلتر شکن از لحاظ سرعت در دانلود و آپلود بسیار مناسب و مورد تایید می باشد. بیشتر افرادی که از این برنامه استفاده کرده اند حس رضایتمندی را نسبت به آن داشته اند.

لینک دانلود فیلتر شکن Toma VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *