دانلود مستقیم فیلتر شکن Radmin VPN + نامحدود

دانلود مستقیم فیلتر شکن Radmin VPN + نامحدود

اتصال سریع به سرور های جدید فیلتر شکن Radmin VPN

اجزای تشکیل دهنده یک وی پی ان قوی شامل ویژگی های بسیاری می باشد که کاربران را وارد مسیری برای آزادی دیجیتالی می کند. فیلتر شکن Radmin VPN یکی از ابزار های بسیار ساده اما با طراحی هوشمندانه می باشد که اینترنت نامحدود را برای کاربران تضمین می کند. این وی پی ان که دارای سرور های نامحدودی درون خود می باشد به کاربران کمک می کند تمامی برنامه های که فیلتر شده اند را از دایره فیلترینگ خارج سازند. و با یک آی پی ناشناس نامحدود در آن ها گشت و گذار کنند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Radmin VPN + نامحدود

این برنامه دارای ساختاری بسیار ساده برای استفاده کاربران می باشد. راحتی این وی پی ان برای استفاده در اولیت سازنده این برنامه بوده است. زیرا تمامی مراحل مهم برای اتصالی سریع در این برنامه به وضوع نمایان می باشد. از این رو لازم به آموزش نحوه اتصال به سرور های این وی پی ان نمی باشد. زیرا لازم به ثبت نام در این فیلتر شکن نیست و کاربران تنها با دانلود و سپس نصب آن می توانند فعالیت آزادانه خود را در اینترنت و سایر شبکه های اجتماعی شروع کنند. همچنین دارای حجمی مطلوب برای دانلود می باشد که در با توجه به استاندارد های اینترنت ملی براحتی در کمترین زمان دانلود می شود.

دسترسی به هر محتوا در هر جا با Radmin VPN

این وی پی ان به کاربران اجازه می دهد در هرجایی براحتی از تمامی اینترنت استفاده کنند زیرا دارای اتصالی بسیار سریع درون خود می باشد. کاربران بعد از اتصال به سرور های این فیلتر شکن می توانند هر صفحه ای از گوگل را باز کنند و آن را مشاهده کنند. همچنین کاربران در استفاده از این وی پی ان دچار محدودیت مکانی نمی باشند. مگر اینکه اینترنت مورد نظر در مکانم مورد نظر بسیار ضعیف باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Radmin VPN + نامحدود

دارای اتصالات سریع و قابل اعتماد

این وی پی ان دارای امنیتی بالا درون خود می باشد که کاربران در هنگام استفاده از آن دچار هیچ تردیدی نمی شوند. با توجه به بررسی های انجام شده دارای اتصالی سریع درون خود می باشد که کاربران را تماما با سرعت بالا مجهز می کند. دیدگاه سازنده این وی پی ان درباره میزان امنیت و همچنین سرعت اتصال این وی پی ان به شرح زیر می باشد :

با بافر و سرعت کم خداحافظی کنید. با Radmin VPN، از اتصال سریع رعد و برق به سرورهای سراسر جهان لذت خواهید برد. بدون وقفه پخش جریانی، دانلود و مرور کنید.

تست سرعت دانلود و آپلود رادمین وی پی ان

این وی پی ان دارای سرعت بالایی در دانلود و آپلود می باشد. در فیلم زیر براحتی می توانید میزان سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار را مشاهده کنید. همچنین نیم نگاهی نیز می توانید به صفحه اتصال این وی پی ان که در اول ویدیو قرار داده شده است بی اندازید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت بسیار بالایی در دانلود و آپلود می باشد. بری استفاده از این فیلتر شکن قوی فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Radmin VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *