اتصال به نسخه جدید فیلتر شکن FireballVPN

اتصال به نسخه جدید فیلتر شکن FireballVPN

دانلود مستقیم جدید ترین نسخه فیلتر شکن FireballVPN

یکی از وی پی ان های قدرتمند که می تواند برای کاربران بسیار فوق العاده باشد و براحتی تمامی محدودیت های ایجاد شده را از بین می برد فیلتر شکن FireballVPN می باشد. این برنامه براحتی برای تمامی افرادی که قصد دارند از اینترنت آزاد و بی نهایت استفاده کنند مفید واقع می شود. زیرا کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. برای نتیجه گرفتن از این برنامه افراد می توانند سرور های آن را امتحان کنند. که یکی از سرور های پرقدرت در این برنامه سرور کانادا می باشد. که می تواند برای اپراتور های مختلف نیز متفاوت باشد.

اتصال به نسخه جدید فیلتر شکن FireballVPN

اتصال سریع به سرور های آن همچنین سرعت بالای آن در دانلود و آپلود فایل ها می تواند مورد نیاز هر شخصی در اینترنت باشد. یکی از ویژگی های این وی پی ان که می تواند برای کاربران بسیاری حائز اهمیت باشد ویژگی عدم نیاز به اجازه دسترسی های غیر مربوط دربرنامه می باشد. از این رو کاربران می توانند در کمال آسودگی و اطمینان خاطر از امنیت این برنامه از آن بصورت نامحدود استفاده کنند. همچنین دارای سرور های زیادی نیز درون خمود می باشد. که دسترسی آن برای تمامی کاربران فعال شده است.

FireballVPN دارای محدودیت زمانی 10 دقیقه ای

یکی از نکات مهم درباره این وی پی ان محدودیت زمانی آن است. از این رو می تواند یکی از نقاط ضعف این فیلتر شکن به حساب بی آید. این ویژگی سبب می شود کاربران تنها ده دقیقه فرصت وب گردی داشته باشند. البته این تایم کاملا قابل تمدید بصورت رایگان می باشد. اما کاربران برای طی کردن مراحل تمدید آن باید مجدد وارد برنامه شوند. و همچنین باید یکی از سرور های فیلتر شکن را انتخاب کنند. که معمولا در جریان گذراندن این فرایند برای اتصال یکسری تبلیغات را به کاربران به نمایش می گذارد.

اتصال به نسخه جدید فیلتر شکن FireballVPN

چگونه تایم اتصال در Fireball وی پی ان را افزایش دهیم ؟

این وی پی ان با اینکه این محدودیت را ایجاد کرده است اما با قرار دادن یک ویژگی برای افزایش تایم برای استفاده به کاربران اجازه می دهد این محدودیت را اندکی بهبود ببخشند. فرایند افزایش تایم اتصال به سرور های این فیلتر شکن بسیار آسان می باشد. کاربران با ذدن آیکون افزایش زمان اتصال به سرور های این وی پی ان براحتی می توانند زمان اتصال به سرور های این فیلتر شکن را افزایش دهند.

دارای ویژگی ریست برنامه

باید اضافه کنم این وی پی ان در گوشه بالایی سمت راست برنامه یک ویژگی را قرار داده است که می تواند براحتی برنامه را ریست کند. این ویژگی می تواند سرور های جدیدی که قرار گرفته اند را نیز به برنامه اضافه کند که می تواند یک ویژگی مهم به حساب آید.

اتصال به نسخه جدید فیلتر شکن FireballVPN

ارزیابی کامل سرعت دانلود و آپلود

این برنامه دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد. نکته قابل توجه این است که سپید تست از این وی پی ان پشتیبانی نمی کند. از این رو قادر به پر کردن ویدیویی سرعت دانلود و آپلود این برنامه نبودیم. اما بصورت کلی دارای سرعت بسیار مطلوبی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن FireballVPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *