دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت UbiVPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت UbiVPN

اتصال به سرور های بدون قطعی فیلتر شکن Ubi VPN

فیلتر شکن پرسرعت Ubi VPN دارای رمزگذاری بسیاری خوبی می باشد، که برای کاربران تجربه گشت و گذار بدون دردسر در اینترنت را فراهم می سازد. این وی پی ان قدرتمند و فعال از فیشینگ و نشت اطلاعات جلوگیری می کند و استفاده از آن را ایمن و آسان می کند. با ایجاد بستری بسیار ایمن برای کاربران آن ها را غیرقابل ردیابی می کند. و افراد می توانند به تمامی سایت های مد نظر خود ورود پیدا کنند. و همچنین انجام وظایف خود در رابط فضای یجیتالی با این وی پی ان کاملا امکان پذیر می باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت UbiVPN

این فیلتر شکن با توجه به بررسی هایی که انجام شده است در نسشخه های قدیمی خود دارای عملکرد بسیار ضعیفی بوده است. اما نکته قابل توجه درباره آن این است که با آپدیت های جدید برنامه آن ویژگی های منفی را کامل اصلاح کرده است. به همین دلیل دارای نمره نسبتا پایینی در گوگل پلی می باشد. اما در نسخه فعلی خود دارای عملکردی به مراتب بهتر می باشد. جدید ترین نسخه این وی پی ان فعال را می توانید در آخر مقاله بصورت لینک مستقیم دانلود کنید. و با نصب این برنامه براحتی می توانید از آن استفاده کنید.

تجربه بازی روان تر با Ubi VPN

این فیلتر شکن به دلیل پینگ پایین سرور های خود به کاربران اجازه می دهد براحتی تجربه بهتری از بازی کردن داشته باشند. بازی های همچون پابجی موبایل در بساری از موقع ممکن است بسیاری از فیلتر شکن ها برای آن مناسب نباشند. اما این وی پی ان به دلیل سرعت بالا در سرور های خود تضمین کننده اجرای بازی های آنلاین تحریم شده بدون وقفه را می دهد. همچنین کاربران می توانند تمامی این بازی هایی که در کشور هایی به هر دلیلی محدود شده اند را دانلود کنند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت UbiVPN

دارای نسخه پولی درون خود

این وی پی ان نیز همانند بسیاری از فیلتر شکن ها دارای نسخه پرو درون خود می باشد. از این رو کاربرانی که از نسخه رایگان این فیلتر شکن استفاده کرده اند و کاملا از آن راضی بوده اند می توانند از نسخه پولی این فیلتر شکن نیز استفاده کنند. لازم به ذکر است نسخه پرو این برنامه دارای خدمات بهتری می باشد. که به کاربران اجازه می دهد تجربه اتصالی بهتر را در این نرم افزار داشته باشند. همچنین با اتصالی پایدارتر نسبت به نسخه رایگان خود طبیعتا رضایت بیشتری از کاربران را به دنبال خواهد داشت.

تست ویدیویی سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر براحتی می توانید محیط نرم افزاری این فیلتر شکن را که دارای رابط کاربرپسندی می باشد را مشاهده کنید. همچنین در ادامه می توانید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان را نیز مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار بالا می باشد. یکی از نقطه قوت درباره این نرم افزار سرعت بالای آن در دانلود است. که تقریبا از تمامی فیلتر شکن هایی که معرفی کردیم قوی تر بوده است.

لینک دانلود فیلتر شکن Ubi VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *