دانلود مستقیم فیلتر شکن ONE SHIELD VIP برای اندروید

دانلود مستقیم فیلتر شکن ONE SHIELD VIP برای اندروید

استفاده رایگان از وی پی ان بدون قطعی ONE SHIELD VIP

بیشتر کاربران ایرانی به دلیل وجود فیلترینگ های اعمال شده بر روی برخی وب سایت و برنامه های موجود به دنبال استفاده از برنامه های قدرتمند برای دور زدن این فیلترینگ ها هستند. فیلتر شکن ONE SHIELD VIP می تواند ابزاری بسیار قدرتمند برای تمامی کاربرانی باشد که می خواهند از محدودیت های ایجاد شده به کلی خارج شوند. این برنامه با ارائه سرور های قدرتمند خود واقع شده در برخی از لوکیشن های جهان براحتی افراد را از این محدودیت ها نجات می دهند. با این تفسیر می توانیم نتیجه بگیریم که استفاده از این فیلتر شکن می تواند موثر و مفید باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن ONE SHIELD VIP برای اندروید

یکی از ویژگی های مهم در این برنامه عدم نیاز به ثبت نام درون برنامه از طرف کاربران می باشد. این خود می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب و مورد اهمیت باشد. همچنین نیازی به ایجاد پروفایل شخصی در این برنامه نیست و کاربران تنها با دانلود و نصب آن براحتی می توانند به جدید ترین سرور های این فیلتر شکن متصل شوند. و با استفاده از این وی پی ان براحتی می توانند تمامی وب سایت ها و همچنین برنامه های اندرویدی را از حالت محدودیت خود خارج کنند. تجربه گشت و گذار ایمن و همچنین نامحدود در فضای اینترنت جهانی با این برنامه امکان پذیر می باشد.

دارای قدرتمند ترین سرور ها واقع شده در آلمان

یکی از نکات مهم در سرور های یک فیلتر شکن تمرکز اصلی سازنده آن بر برخی سرور های موجود در آن است. زیرا برخی از فیلتر شکن ها با ارائه سرور های خیلی زیاد و ضعیف بسیار کار خود را سخت می کنند. برخلاف اکثریت وی پی ان های موجود در بازار این برنامه تمرکز اصلی خود را بر روی سرور های واقع شده در آلمان گذاشته است. این یکی از نکات مهم است زیرا ارائه یک سرور اما قدرتمند با پهنای باند نامحدود بسیار بهتر از ارائه سرور های زیاد اما ضعیف و بدون پایداری اتصال بهتر است.

دانلود مستقیم فیلتر شکن ONE SHIELD VIP برای اندروید

اتصالی سریع و قدرتمند به ONE SHIELD VIP با وای فای

کاربرانی که از اینترنت خانگی استفاده می کنند ممکن است خیلی وقت ها به دنبال یک وی پی ان قوی گشته اند. یک خبر خوبی که برای شما دوستان عزیزم دارم استفاده از وی پی ان معرفی شده است. زیرا به وسیه این برنامه می توانید اتصالی پرقدرت و ایمن را در کمترین زمان بدون هیچ دردسری تجربه کنید. زیرا این برنامه دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای درون خود می باشد. همچنین با ارائه لیستی از سرور های مربوط به وای فای یا اینترنت خانگی آن ها را کاملا بی نیاز می سازد. لازم به ذکر است در اپراتور ها نیز دارای عملکردی کاملا مورد قبول می باشد.

ارزیابی تست سرعت دانلود و آپلود

سرعت دانلود و آپلود این برنامه برای کاربران بسیار مناسب بوده است. زیرا بیشتر افرادی که از این فیلتر شکن استفاده کرده اند حس رضایتمندی را نسبت به آن داشته اند. با توجه به بررسی های اصلی از جانب تیم ما این برنامه کاملا کاربردی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن ONE SHIELD VIP

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “دانلود مستقیم فیلتر شکن ONE SHIELD VIP برای اندروید”

  1. صالح نیم‌رخ
    صالح

    برای اینستا وگوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *