نصب وی پی ان پرسرعت Big VPN + لینک دانلود مستقیم

نصب وی پی ان پرسرعت Big VPN + لینک دانلود مستقیم

راه اندازی و تست کامل فیلتر شکن Big VPN در اندروید

نیاز هر فردی بصورت جداگانه استفاده از یک فیلتر شکن قوی برای بهبود عملکرد خود در اینترنت است. با وجود برخی تحریم های اعمال شده بر اینترنت از طرف بسیاری از کشور ها کاربران مجبورند که از ابزار هایی در جهت رفع این فیلترینگ ها استفاده کنند. زیرا ممکن است بخش عمده ای از خواستار مردم در سایت ها و برنامه هایی باشد که کامل فیلتر شده اند. فیلتر شکن پر سرعت Big VPN می تواند بصورت کاملا رایگان چالش های ایجاد شده در کشور ها که بع عنوان فیلترینگ ایجاد شده اند را رفع کند.

نصب وی پی ان پرسرعت Big VPN + لینک دانلود مستقیم نصب وی پی ان پرسرعت Big VPN + لینک دانلود مستقیم

این برنامه دارای ویژگی های بسیار ساده اما کاربردی می باشد. که به نیاز کاربران تا حدود زیادی جواب می دهد. این برنامه بسیار محبوب بالای 10 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است. این عدد در بازه زمانی بسیار کمی اتفاق افتاده است که نشان می دهد دارای خواستاری زیاد از طرف کاربران می باشد. همچنین با دریافت نمره 4.1 بیشتر کاربران حس رضایت خود را به این وی پی ان نشان داده اند. این خود نشان می دهد که این ابزار چقدر دارای توانایی های بالایی می باشد که اکثر استفاده کنندگان از آن حس خوبی به آن داشته اند.

Big VPN پشتیبانی از زبان های زیاد

این وی پی ان نیز به نوبه خود برای جذب مخاطب بیشتر برنامه خود را به زبان های مختلف که یکی از ویژگی های آن درون آن می باشد عرضه کرده است. کاربران می توانند با تغییر زبان این برنامه ارتباط بهتر و بهینه تری با آن داشته باشند. زیرا وقی یک نرم افزار با زبان افرادی که از آن استفاده می کنند هماهنگی داشته باشند طبیعتا بهتر می توانند آن را درک کنند. زبان هایی که این فیلتر شکن بصورت کلی پشتیبانی می کند به شرح زیر می باشند :

  • انگلیسی 
  • عربی 
  • فارسی 
  • ترکی 
  • اسپانیایی
  • ایتالیایی
  • هندی 
  • فرانسه ای
  • چینی
  • ژاپنی

نصب وی پی ان پرسرعت Big VPN + لینک دانلود مستقیم

دارای بخش دریافت و ارسال پیام در بیگ وی پی ان

این فیلتر شکن برای تسریع ارتباط کاربران با پشتیبانی و همچنین تیم سازنده این وی پی ان یک دکمه ایجاد کرده است. کاربران با لمس آن به صفحه مربوطه ایجاد شده هدایت می شوند. که می توانند در قدم اول ایمیل خود را وارد کنند و در قدم بعدی پیامی که می خواهد به تیم این وی پی ان ارسال کند را درج کنند. و با لمس گزینه ارسال براحتی می توانند نظرات خود را ارسال کنند. لازم به ذکر است این بخش ثبت نام درون برنامه را نیاز ندارد و کاربران بدون ایجاد حساب کاربری این فرایند را در کمترین زمان طی کنند.

نصب وی پی ان پرسرعت Big VPN + لینک دانلود مستقیم

بررسی و نگاهی گذرا به سرعت دانلود و آپلود

این فیلتر شکن به دلیل پشتیبانی نشدن از طرف سپید تست در تست ویدیویی سرعت آن ما را محدود کرده است. اما یکی از نکات مهم که باعث می شود کاربران بخواهند از این وی پی ان استفاده کند را در خود دارد. این وی پی ان دارای عمرکدی بسیار بالا در خود است که برای همه کاربران از هر اپراتوری جوابگو می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Big VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *