روش اتصال به فیلتر شکن سریع SUPRA VPN

روش اتصال به فیلتر شکن سریع SUPRA VPN

راه اندازی وی پی ان قوی و سریع SUPRA VPN

برای ورود سریع به فضای دیجیتالی بدون محدودیت نیاز به یک وی پی ان قوی و سریع هستید که براحتی می تواند تمامی محدودیت های موجود را از بین ببرد. فیلتر شکن قوی SUPRA VPN یکی از سریع ترین فیلتر شکن های موجود در بازار است که براحتی می تواند محدودیت های ایجاد شده را از بین ببرد. این برنامه برای کاربران براحتی می تواند تمامی برنامه های موجود در گوشی هایشان را رفع تحریم می کند. شیوه استفاده از این برنامه بسیار آسان و کاربردی می باشد. طوریکه افراد براحتی می توانند از این فیلتر شکن استفاده می کند.

روش اتصال به فیلتر شکن سریع SUPRA VPN

محیط نرم افزاری این فیلتر شکن تا حدی آسان و راحت است که هر شخصی حتی با اطلاعات فنی پایه ای می توانند از این ابزار استفاده کنند. برای اتصال به سرور های این وی پی ان براحتی می توانید تنها با دانلود و نصب آن از تمامی خدمات آن بهره مند شوید. یکی از نکته های مهم این برنامه سرعت بالای آن در هنگام لمس دکمه های آن است. سرعت خود فیلتر شکن می تواند تاثیر زیادی در نظرات کاربران داشته باشد. از این رو پیشنهاد می کنم برای بهره مندی از تمامی ویژگی های این برنامه می توانید ادامه مقاله را دنبال کنید.

دارای سرور های کاملا رایگان درون SUPRA VPN

این برنامه برای کاربران خود با ارائه سرور های رایگان و قدرتمند می تواند تمامی افرادی که از آن استفاده می کنند را کاملا خوشنود کند. برای ورود به لیست سرور های این برنامه کافی است با لمس بخش سرور ها براحتی می توانید با حجم زیادی از سرور های آن مواجه شوید. از این رو می توانید از ویژگی اتصال خودکار در این برنامه استفاده کنید. تا براحتی بتوانید به قوی ترین سرور های این وی پی ان متصل شوید.

روش اتصال به فیلتر شکن سریع SUPRA VPN

دارای ویژگی پرو سوپرا وی پی ان

این برنامه دارای ویژگی بخش پرو می باشد که کاربران می توانند در صورت رضایت از بخش رایگان آن می توانند براحتی با پرداخت هزینه ای آن را خریداری کنند. ویژگی های این بخش از فیلتر شکن بسیار قدرتمند تر می باشد. برای مثال دارای اتصالی پایدارتر درون خود می باشد که کاربران مطمئنا درباره آن نظر بهتری دارند. پیشنهاد می کنم قبل از استفاده از نسخه پرو این وی پی ان حتما از نسخه رایگان آن استفاده کنید. تا با حس اطمینان بیشتری از بان برنامه استفاده کنید.

تست سرعت دانلود و آپلود سوپرا VPN

سرعت دانلود و آپلود این برنامه بسیار قدتمند می باشد طوریکه می تواند برای تمامی کاربرانی که داخل ایران زندگی می کنند می توانند از آن استفاده کنند. با مشاهده فیلم زیر براحتی می توانید محیط نرم افزاری این برنامه را مشاهده کنید. همچنین می توانید با مشاهده ادامه فیلم سرعت دانلود و آپلود این برنامه را مشاهده کنید.

این برنامه دارای سرعت دانلود بسیار قوی درون خود می باشد. اما سرعت آپلود آن اندکی نیاز به بهینه سازی درون خود دارد. برای دانلود این فیلتر شکن می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن SUPRA VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *