دانلود مستقیم فیلتر شکن ایمن JH VIP VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن ایمن JH VIP VPN

ورود و فعال سازی فیلتر شکن اندروید JH VIP VPN

برای تجربه بهتر از یک فیلتر شکن قوی لازم است اطلاعات بسیار قوی درباره آن داشته باشید. زیرا بعضی از وی پی ان ها ممکن است با توجه به ویژگی های ظاهری و باطنی که در خود دارند مورد رضایت شما نباشند. فیلتر شکن قوی JH VIP VPN می تواند ابزاری بسیار حرفه ای برای کاربرانی باشد که خیلی وقت است دنبال یک وی پی ان قوی جهت دور زدن محدودیت و فیلترینگ می گردند. این برنامه با ایجاد بستری زیبا برای کاربران خود چشم ها را تا مرحله اتصال نهایی کامل به خود خیره می کند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن ایمن JH VIP VPN

لازم به ذکر است که در مراحل ابتدایی استفاده از این فیلتر شکن هیچ نیازی به ثبت نام و ایجاد حساب درون برنامه نیست. افراد بعد از دانلود و نصب این وی پی ان فعال براحتی می توانند از آن استفاده کنند. همچنین کاربران نیازی نیست که برای اتصال به سرور های این فیلتر شکن آن ها را دستی انتخاب کنند زیرا دارای ویژگی اتصال خودکار به سرور های قدرتمند است. از این رو در مرحله ابتدایی این وی پی ان دارای اتصالی بسیار آسان و همچنین ابزاری کم حجم برای کاربران می باشد.

سرور های زیاد درون JH VIP VPN

این برنامه برای کاربران خود در جهت استفاده آن ها سرور های زیادی را ایجاد کرده است. این سرور ها دارای نام های متفاوت برای اپلیکیشن های متفاوتی نیز می باشد. اما بصورت کلی یکی از ویژگی های مهم که ممکن است در این بخش از فیلتر شکن به کار کاربران بی آید. گزینه اتصال خودکار به سرور های این فیلتر شکن می باشد. زیرا کاربران ممکن است در میان انبوهی از سرور های فعال دچار شک و انتخابی سخت شوند. اما این ویژگی مهم این دودلی را کامل از بین می برد. زیرا کاربران را با قدرت به بهترین سرور های موجود متصل می کند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن ایمن JH VIP VPN

بررسی دکمه های صفحه اصلی برنامه

  1. بخش درباره : این بخش برای کاربرانی مناسب است که می خواهند اطلاعات بیشتری درباره این فیلتر شکن بدانند.
  2. بخش تلگرام : این بخش نیز که خود دارای لوگوی تلگرام می باشد کاربران را براحتی هدایت می کند به کانال تلگرامی این وی پی ان قوی.
  3. آپدیت برنامه : یکی دیگر از ویژگی ها و دکمه اصلی صفحه آپدیت برنامه می باشد. کاربران برای دانستن از آخرین بروزرسانی های این فیلتر شکن می تواند با ورود به این بخش براحتی اطلاعات مربوطه را داشته باشد.
  4. دکمه لیست سرور ها : هچنین با ایجاد یک دکمه برای ورود کاربران برای نمایش لیست سرور های این برنامه تماما محیط نرم افزاری خود را حرفه ای و مجهز ساخته است.
  5. اتصال به سرور ها : یگی دیگر از بخش های این وی پی ان دکمه اتصال به سرور های قدرتمند برنامه است. که به کاربران کمک می کند براحتی به آن متصل شوند.

تست سرعت دانلود و آپلود

این وی پی ان برای کاربران ایرانی می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. زیرا برای افراد در ساسر دنیا کاملا تا ابد رایگان طراحی شده است.

لینک دانلود فیلتر شکن JH VIP VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *