رفع فیلترینگ اینترنت با برنامه Tx Tunnel Plus VPN

رفع فیلترینگ اینترنت با برنامه Tx Tunnel Plus VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Tx Tunnel Plus VPN برای اندروید

یکی از نکات مهم درباره هر فیلتر شکنی تست و بررسی کامل آن در اپراتور های مختلف است. که خوشبختانه برای شما ما تمامی این ویژگی ها را در یک فیلتر شکن که قصد معرفی آن را داریم مورد بررسی قرار می دهیم. فیلتر شکن Tx Tunnel Plus VPN می تواند ابزاری بسیار قدرتمند برای ایجاد اتصالی امن و همچنین ورود به دنیای پرقدرت نامحدود اینترنت آزاد است. این برنامه با رفع تحریم تمامی وب سایت ها و همچنین اپلیکیشن های موجود براحتی شما را از هر برنامه ای دیگر در این جهت بی نیاز می سازد.

رفع فیلترینگ اینترنت با برنامه Tx Tunnel Plus VPN

درمورد ویژگی های مثبت این وی پی ان باید به سرور های زیاد درون آن اشاره کنم که کاربران زیادی را می تواند پوشش دهد. زیرا طبق گفته توضیحات سازنده این وی پی ان باید اشاره کنم که دارای پهنای باند نامحدود می باشد. از این افرادی که از این فیلتر شکن استفاده می کنند کاملا می توانند در تایمی زیاد بدون هیچ نگرانی از این برنامه استفاده کنند. برای استفاده بهتر از این وی پی ان و بررسی آن براساس ویژگی های کلی آن می توانید ادامه مقاله را دنبال کنید تا نتیجه بهتری از آن بگیرید.

بدون نیاز به پرداخت درون برنامه

یکی از ویژگی های این وی پی ان که در ویژگی های اصلی این برنامه نام برده شده است. عدم نیاز به هزینه پرداخت برای استفاده از این وی پی ان است. کاربران براحتی می توانند تنها با نصب این فیلتر شکن قوی می توانند از این ابزار بصورت نامحدود استفاده کنند. زیرا برای کاربران خدمات آن کاملا رایگان در نظر گرفته شده است. تنها مراحلی که کاربران برای استفاده از این وی پی ان باید طی کنند. دانلود کردن آن در قدرم اول است. که می توانید از لینک آخر مقاله استفاده کنید. در قدم عدی باید آن رادر گوشی خود نصب کنند.

دارای بهش Update درون برنامه

این وی پی ان درون خود به کاربران اجازه می هد وارد بخش اطلاعات دقیق درمورد آپدیت های برنامه شوند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد در صورت فراموشی آپدیت کردن برنامه براحتی با چک کردن این بخش نسبت به آن مطلع شوند.

رفع فیلترینگ اینترنت با برنامه Tx Tunnel Plus VPN

گزینه خروج از برنامه در Tx Tunnel Plus VPN

یکی دیگر از بخش های این برنامه گزینه کلی خروج از برنامه می باشد. کاربران از این ویژگی می توانند به عنوان بروزرسانی سرور های درون برنامه نیز استفاده کنند. که می تواند بسیار کمک کننده باشد. زیرا برای بروزرسانی سرور های برنامه براحتی با زدن دکمه خروج از برنامه در صورت وجود آپدیت های جدید آن براحتی می توانند آن ها را دریافت کنند.

تست ویدیویی سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر براحتی می توانید سرعت دانلود و آپلود این برنامه را مشاهده و بررسی کنید. با یک لمس ساده بر روی ویدیوی زیر که برای شما قرار گرفته شده است می توانید سرعت این وی پی ان را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این برنامه نیاز به یکسری بهینه سازی ها درون خود دارد. اما می تواند برای افرادی که به وی پی ان نیاز دارند بهینه باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Tx Tunnel Plus VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *