اتصال به سرور های پرسرعت فیلتر شکن Goral VPN

اتصال به سرور های پرسرعت فیلتر شکن Goral VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Goral VPN برای آندروید

رویکرد خدمات رسانی برای رفع مشکل در هر برنامه ای به مرور باعث افزایش استفاده کنندگان از آن برنامه می شود. گرچه ممکن است برخی از افراد در ازای مبلغی برای مردم در جهت رفع مشکل آن ها خدمات رسانی کنند. اما تا آن جایی که این خدمات منحصر به فرد باشد کاملا جای سپاس و قدردانی می باشد. فیلتر شکن Goral VPN با ارائه خدمات خود به صورت کاملا رایگان به کاربران در سراسر کهان آن ها را برای اینترنتی آزاد و بدون محدودیت کاملا مجهز می کند. زیرا دارای امنیتی بسیار بالا درون خود می باشد.

اتصال به سرور های پرسرعت فیلتر شکن Goral VPN

این فیلتر شکن دارای ویژگی های بسیار خوب درون خود می باشد. کاربران براحتی می توانند سرور های خود را به این فیلتر شکن اضافه کنند. لازم به ذکر است خود یکسری از سرور های قوی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از نقطه ضعف هایی که این فیلتر شکن دارد عدم نمایش لوکیشن های سرور ها می باشد. اما بصورت کلی سرور های این وی پی ان که بیشتر از 5 تا نمی باشند بسیار عالی و قدرتمند می باشند. که هر روزه دارند بصورت مستمر برای کاربران بروزرسانی می شوند. که می تواند کاربران را در هر روز دعوت به استفاده و رهایی از فیلترینگ کند.

اتصال دستی و پایداری آن

کاربران در این وی پی ان می توانند سرور های خود را هم بصورت دستی و هم بصورت خودکار انتخاب کنند. برای افرادی که می خواهند سرور های خود که خواهان اتصال به آن هستند را می توانند دستی انتخاب کنند. همچنین می توانند سرور ها را براحتی به این فیلتر شکن اضافه کنند. که می تواند بسیار فوق العاده باشد. همچنین با انتخاب اتصال خودکار که تنها لازمه آن لمس بخش کانکت آن است به بهترین سرور در این فیلتر شکن متصل می شوند. سرعت اتصال به سرور های این برنامه نیز بسیار سریع و جذاب می باشد.

اتصال به سرور های پرسرعت فیلتر شکن Goral VPN

ارسال Goral VPN با یک کلیک

با اضافه کردن ویژگی ارسال برنامه برای دوستان خود درون برنامه کاربران براحتی می توانند با لمس آن براحتی آن را برای هر شخصی که دوست دارند ارسال کنند. این ویژگی باعث ایجاد دو مزیت درون نرم افزار می شود. اولا کاربران می توانند دوستان خود را از این وی پی ان قوی آگاه کنند تا آن ها نیز بتوانند فیلترینگ های موجود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای دور بزنند. دوما باعث افزایش مخاطب استفاده کننده از این فیلتر شکن می شود. که این خود برای سازنده این وی پی ان یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر براحتی می توانید میزان سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را مشاهده کنید. زیرا قبل از نصب این اپلیکیشن به نتیجه مطلوب تری در تصمیم گیری خود برای استفاده از این فیلتر شکن می رسید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان خوب و قابل قبول می باشد. در آپلود بسیار ضعیف عملکرده است اما در اپراتور های مختلف ممکن است تفاوت های ایجاد شود.

لینک دانلود فیلتر شکن Goral VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *