دانلود مستقیم فیلتر شکن Solvaro VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Solvaro VPN

نصب وی پی ان فعال و پرسرعت Solvaro VPN

آندروید یکی از محبوب ترین نسخه هایی است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. در دنیای انروزی اینترنت بخش جدایی ناپذیر از تمامی گوشی های آندرویدی و سایر پلتفرم ها است. اما متاسفانه با بوجود آمدن یکسری از محدودیت ها در جهت استفاده از اینترنت در این پلتفرم ها کاربران دست به ایجاد یکسری از برنامه ها برای دور زدن این تحریمات زده اند. فیلتر شکن Solvaro VPN یکی از نرم افزار هایی است که کاربران را در جهت رفع تحریم دنیای اینترنتی کاربران در ایران و سراسر جهان راهنمایی می کند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Solvaro VPN

این فیلتر شکن با ایجاد بستری بسیار مفید برای کاربران خود آن ها را بصورت کامل ار هر برنامه ای دیگر بی نیاز می باشد. با در نظر گرفتن نیاز های کلی کاربران و ایجاد چنین ویژگی هایی درون خود به کاربران بسیار زیادی خدمات رسانی می کند. جهت دهی این فیلتر شکن به منظور رفع تحریم دنیای اینترنت برای کاربران قابل ستودنیست. زیرا تمامی وب سایت های خارجی از جمله وب سایت های مشاهده فیلم های سینمایی تا نرم افزار های مرتبط به دنیای اجتماعی را کاملا رفع تحریم می کند. با رابط کاربرپسند خود و محیط جذاب و در عین حال بسیار ساده آن ها را کاملا راضی از خود نگه می دارد.

مشاهده سرعت سرور ها در Solvaro VPN

کاربران بعد از اتصال به سرور های این وی پی ان براحتی می توانند سرعت دانلود و آپلود آن ها را مشاهده کنند. نمایش جزئیات کار در این وی پی ان محدود به نمایش سرعت سرور ها نمی باشد. زیرا به کاربران اجازه می دهد براحتی آی پی خود را بصورت فعلی و همچنین بعد اتصال به سرور های آن کاملا مشاهده کنند. که با بررسی آن براحتی می توانند آن را مورد بررسی قرار دهند. زیرا بعد اتصال به سرور های قدرتمند این وی پی ان آی پی کاربران کاملا تغییر پیدا خواهد می کند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Solvaro VPN

بررسی نسخه جدید برنامه

یکی از نکات مهم درباره وی پی ان های قوی توسعه و بهینه سازی آن ها در آپدیت های جدید است. سازنده این فیلتر شکن با در نظر گرفتن ویژگی های منفی و همچنین قابل بهینه نسخه قبلی خود آن را در نسخه جدید و آپدیت برنامه کاملا بهینه ساخته است. کاربران با نصب جدید ترین نسخه این فیلتر شکن در صورتی که از نسخه های قبلی این نرم افزار استفاده کرده اند می توانند کاملا ویژگی های مثبت آن را مشاهده کنند. همچنین با در نظر گرفتن فیدبک های جدید خود از طرف کاربران همچنان در حال بهینه ساختن برنامه خود می باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Solvaro VPN

نگاهی به سرعت دانلود و آپلود در برنامه Solvaro VPN

سرعت دانلود و آپلود در این فیلتر شکن کاملا قابل قبول و بسیار مطلوب می باشد. به دلیل عدم پشتیبانی سپید تست بررسی آن از لحاظ ویدیویی امکان پذیر نبود. اما به دلیل بررسی همواره این موضوع لازم دانستیم آن را شرح دهیم. تا جایی برای نگرانی قبل از نصب این فیلتر شکن درون کاربران باقی نماند. زیرا کامل تست و مورد بررسی قرار گرفته شده است.

لینک دانلود فیلتر شکن Solvaro VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *