آموزشه اتصال به نسخه رایگان و پرو برنامه LightNow VPN

آموزشه اتصال به نسخه رایگان و پرو برنامه LightNow VPN

چگونگی ورود و استفاده سریع از برنامه قدرتمند LightNow VPN

هر کاربری که در اینترنت به دنبال محتوی جذاب برای کسب و کار خود بوده است و یا به دنبال بستری ایمن برای تجربه آنلاین بوده نیاز خود را به یک فیلتر شکن قوی احساس کرده است. LightNow VPN یک برانامه هدفمند برای کاربرانی می باشد که قصد دارند از اینترنت بصورت کاملا آزادانه و محرمانه استفاده کنند. این نرم افزار با محیط نرم افزاری نوین خود هر شخصی را مجذوب خود می سازد و می توانند براحتی از آن استفاده کنند. برای پیش برد و استفاده نهایی از این برنامه باید آن را دانلود کنید.

آموزشه اتصال به نسخه رایگان و پرو برنامه LightNow VPN آموزشه اتصال به نسخه رایگان و پرو برنامه LightNow VPN

بعد از دانلود سریع آن که دارای حجم بسیار کمی می باشد. کاربران براحتی می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. زیرا نسخه رایگان آن خواستار اجرای فرایند های متفاوت از طرف کاربران نیست. برای دانلود این فیلتر شکن می توانید به دو روش کلی عمل کنید. اولین روش دانلود آن از گوگل پلی می باشد که خود نیاز به یک فیلتر شکن دیگری دارد. روش دوم استفاده از سایت ما هست که یکی از منابع معتبر برای دانلود این فیلتر شکن می باشد. که برای دانلود و استفاده از این سایت نیازی به اتصال و کانکت به وی پی ان های دیگر نیست.

بخش اصلی LightNow VPN شامل چه گزینه هایی می باشد ؟

بررسی بخش اصلی این برنامه به شرح زیر می باشد :

  1. VPN : این بخش کاربران می توانند اتصال به سرور ها را تجربه کنند. در این بخش است که کاربران ممکن است گاهی تبلیغاتی را از طرف برنامه مشاهده کنند. که باید تا اتمام فرایند نمایش تبلیغاتی منتظر بمانند. همچنین با کلیک بر روی این بخش می توانند فرایند اتصالی خودکار در برنامه را مشاهده کنند. شیوه اتصالی این برنامه بسیار ساده و کاربردی می باشد.
  2. Server : کاربران با ورود به بخش سرور های برنامه می توانند بصورت دستی سرور های را برای کانکت شدن انتخاب کنند. دارای سرور های مختلف از نقاط مختلف جهان می باشد. کاربران در هر نقطه ای می توانند از این سرور ها استفاده کنند. سرور های این فیلتر شکن شامل فیلیپین، فرانسه، استرالیا، ویتنام، هلند، تایوان، سنگاپور و کره جنوبی می باشند.

آموزشه اتصال به نسخه رایگان و پرو برنامه LightNow VPN

دارای فناوری Flash Shield

یکی از ویژگی‌های برجسته این وی پی ان، فناوری Flash Shield آن است که اتصال سریع رعد و برق و تجربه مرور یکپارچه را فراهم می‌کند. با شبکه های سرور بهینه شده و پروتکل های پیشرفته، این برنامه حداقل تأخیر و حداکثر سرعت را تضمین می کند و به شما امکان می دهد بدون وقفه یا کاهش سرعت، محتوا را مرور، پخش و دانلود کنید. با بافر و تاخیر خداحافظی کنید. این نشان می دهد که این ابزار توجه بسیار زیادی به سرعت در این وی پی ان داشته است.

آموزشه اتصال به نسخه رایگان و پرو برنامه LightNow VPN

میزان سرعت دانلود و آپلود

به دلیل عدم پشتیبانی سپید تست از این برنامه قادر به ویدیوی تست عملی آن نشدیم. اما باید توجه داشته باشید که دارای اتصالی بسیار قوی و بصرفه می باشد. کاربران براحتی علاوه بر اتصالی قوی اتصالی پایدار را تجربه خواهند کرد.

لینک دانلود فیلتر شکن LightNow VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *