دانلود و استفاده رایگان از فیلتر شکن Mayi VPN

دانلود و استفاده رایگان از فیلتر شکن Mayi VPN

استفاده از نسخه بهینه شده برنامه Mayi VPN

هر شخصی به نوبه خود دلیلی برای استفاده از وی پی ان ها دارد. برخی از آن ها به دلیل تحریم های ایجاد شده در کشور خود از آن ها استفاده می کنند. برخی دیگر نیز به دلیل ایجاد بستری ایمن و تجربه گشت و گذار بدون هیچ خطری در اینترنت از آن استفاده می کنند. فیلتر شکن Mayi VPN ابزاری قدرتمند است که هم زمان هم تمامی وب سایت و اپلیکیشن ها را برای کاربران رفع فیلترینگ می کند و هم تجربه آنلاین بدون دردسر را برای آن ها مهیا می کند.

دانلود و استفاده رایگان از فیلتر شکن Mayi VPN

در میان وی پی ان های ایجاد شده این برنامه می تواند بسیار پرسرعت عمل کند. دارای دو نسخه درون نرم افزار خود می باشد، که کاربران می توانند از هردوی آن ها با توجه به قوانین تعریف شده برای آن ها استفاده کنند. یکی از بخش های آن رایگان می باشد که تقریبا هیچ قوانینی برای اجرای آن تنظیم نشده است. کاربران می توانند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کنند. بخش دیگر این وی پی ان پولی و پرمیوم می باشد که افراد می توانند با پرداخت هزینه ای ماهانه از آن به عنوان ابزاری موثر استفاده کنند.

معنی بخش Smart Proxy در فیلتر شکن Mayi VPN چیست ؟

Smart Proxy در فیلتر شکن Mayi VPN به یک ویژگی پیشرفته اشاره دارد که به کاربران امکان دسترسی ناشناس و امن به اینترنت را می دهد. این قابلیت به شرح زیر است :

  • این بخش از سرورهای پروکسی پیشرفته استفاده می کند تا ترافیک اینترنتی کاربر را از طریق این سرورها هدایت کند.
  • این باعث می شود که آدرس IP واقعی کاربر پنهان بماند و فعالیت های آنلاین به صورت ناشناس انجام شود.
  • این ویژگی مهم همچنین می تواند برای دور زدن محدودیت های جغرافیایی و دسترسی به محتوای محدود شده استفاده شود.
  • این مزیت به طور گسترده در فیلترشکن های مختلف ارائه می شود تا امنیت و حریم خصوصی کاربران را تضمین کند.

دانلود و استفاده رایگان از فیلتر شکن Mayi VPN

ساده و بدون پیش نیاز راه اندازی برنامه

این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای می باشد. که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. بدون پیش نیاز راه اندازی و تنظیم برای استفاده کاربران تنها با یک کلیک می توانند از سرور های این برنامه که در نقاط مختلف جهان واقع شده اند استفاده کنند. همچنین نیاز نیست کاربران برای استفاده از نسخه رایگان این فیلتر شکن درون آن ثبت نام کنند. و بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری و همچنین ایجاد پسورد مشتریان می توانند در کمترین زمان اینترنت آزاد شده را تجربه کنند.

تست کامل ویدیویی سرعت دانلود و آپلود

برای تشخیص میزان سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن الزامی است که ویدیوی زیر را مشاهده کنید. البته راه حل دیگری نیز وجود دارد که می توانید با نصب آن و تجربه شخصی از آن مورد بررسی قرار دهید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار قدرتمندی می باشد. و کاربران با استفاده از این وی پی ان دیگر نیازی به هیچ ابزار دیگری ندارند.

لینک دانلود فیلتر شکن Mayi VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *