دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Tadpole VPN

دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Tadpole VPN

دریافت محتوای تحریم شده با فیلتر شکن Tadpole VPN

یکی از راه های ورود سریع به جدید ترین وب سایت ها برای تولید محتوا و یا هر فعالیت دیگر استفاده از یک برنامه قدرتمند و سریع است. فیلتر شکن Tadpole VPN یک برنامه فعال و سریع می باشد که می تواند برای تمامی ایرانیان سریع و مطلوب باشد. کارایی این وی پی ان از امنیت آن تا سرعت اتصال به سرور ها و پایداری آن پس از اتصال مورد بررسی عمیق قرار گرفته شده است. این برنامه می تواند برای کاربرانی که از وای فای استفاده می کنند اندکی ضعیف عمل کند. اما وجود سرور های آمریکا در این وی پی ان این ضعف را نیز پوشش داده است.

دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Tadpole VPN

زیرا این سرور ها در آن حتی رای وای فای و اینترنت خانگی نیز دارای عملکردی قوی می باشند. از این رو کاربران براحتی در هنگام استفاده از این فیلتر شکن می توانند سرور های آن را تغییر دهند. و به دلیل وجود اعلان اتصال به سرور های این فیلتر شکن می توانند از بدون ورود به برنامه اتصال را به سرور های آن را قطع کنند. همچنین شیوه اتصال به سرور ها در این فیلتر شکن به دلیل سادگی آن لازم نیست که آن را آموزش و مورد بررسی قرار دهیم. زیرا برای اتصال کاربران به سرور های این وی پی ان یک لمس ساده فاصله است.

محدودیت 10 دقیقه ای زمانی در Tadpole VPN

یکی از نقاط ضعف این وی پی ان که لازم است درباره آن صحبت کنیم محدودیتی است که در آن وجود دارد. با توجه به بررسی برخی از ویژگی های مثبت در این وی پی ان لازم دانستیم به یکی از ویژگی های منفی این فیلتر شکن بپردازیم. این برنامه برای کاربران یک محدودیت 10 دقیقه ای لحاظ کرده است. کاربران بعد از اتصال به سرور های این فیلتر شکن می توانند تایم 10 دقیقه ای این فیلتر شکن را مشاهده کنند که در صفحه اصلی آن ظاهر می شود. بعد از پایان این 10 دقیقه کاربران مراحل اتصال به سرور های این فیلتر شکن را باید دوباره طی کنند.

دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Tadpole VPN

دارای خرید های درون برنامه

این فیلتر شکن دارای سرور های قدرتمندتری نیز درون خود می باشد. کاربران برای دریافت سرور های قدرتمندتر این وی پی ان باید از نسخه پرو این فیلتر شکن استفاده کنند. لازم به ذکر است سرور های پرمیوم این وی پی ان نیاز به پرداخت های هزینه ای دارد. اما درون آن ها هیچ محدودیتی از قبیل محدودیت زمانی وجود ندارد. کاربران می توانند از هردو بخش این فیلتر شکن با توجه به ویژگی های درون آن ها استفاده کنند.

دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Tadpole VPN

سرعت دانلود و آپلود Tadpole VPN تا چه اندازه ای مفید است ؟

سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار مناسب و قدرتمند است. با توجه به بررسی های انجام شده از جانب تیم ما کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. برای کاربران ایرانی نیز می تواند دارای عملکردی فوق العاده خوبی داشته باشد. و کاربران در هر زمان و مکانی می توانند از سرور های رایگان این فیلتر شکن استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن Tadpole VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *