ورود به فیلتر شکن سریع Falcon VPN برای رفع فیلترینگ

ورود به فیلتر شکن سریع Falcon VPN برای رفع فیلترینگ

دانلود مستقیم به همراه تست ویدیویی Falcon VPN در آندروید

ارزیابی یک وی پی ان قدرتمند برای کاربران همواره مورد اهمیت بوده است. زیرا افرادی که قصد نصب یک فیلتر شکن را داشته باشند ابتدا باید با سازوکار و عملکرد آن بهتر آشنا شوند تا بتوانند نتیجه ای بهتر از آن بگیرند. فیلتر شکن سریع Falcon VPN ابزاری بسیار قدرتمند برای دور زدن تمامی تحریمات ایجاد شده است که می تواند بسیار عمکرد خوبی داشته باشد. این برنامه با ایجاد بستری زیبا و ایمن برای کاربرانی که خواهان استفاده رایگان از یک فیلتر شکن قوی هستند بسیار مناسب است. زیرا در ازای در امان نگه داشتن کاربران هیچ هزینه ای از آن ها نمی خواهد.

ورود به فیلتر شکن سریع Falcon VPN برای رفع فیلترینگ

این فیلتر شکن همانند بسیاری از برنامه های دیگر می تواند بسیار کار آمد و عملکرد خوبی را داشته باشد. بسیاری از کاربران به دلیل رایگان بدون یک وی پی ان نسبت به امنیت آن به شک می افتند. در مورد این فیلتر شکن باید اضافه کنم که علاوه بر امنیت بالا دارای سرور های کاملا رایگان می باشد. با استفاده از این ابزار هر شخصی براحتی می تواند فعالیت های خود را در اینترنت بدون هیچ محدودیتی آغاز کند و بدون هیچ ردپایی از خود به اتمام برساند.

Falcon VPN دارای سرور اختصاصی آمریکا

این برنامه را می توان فیلتر شکنی معرفی کنیم که بهتر از هر سرور بر روی سرور های آمریکا تمرکز داشته است. دلیل استفاده اکثر افراد از این فیلتر شکن سرور های قدرتمند آمریکایی هستند که می تواند برای کاربران زیادی به دلایل مختلف مورد اهمیت باشند. سرور های آمریکا در این فیلتر شکن بالغ بر 10 تا سرور می در نقاط مختلف آمریکا کاربران را به خود وصل می کنند. با استفاده از سرور های آمریکا شما یک شهروند قدرتمند آمریکا هستید و ردپایی از شما باقی نمی ماند.

ورود به فیلتر شکن سریع Falcon VPN برای رفع فیلترینگ

بررسی صفحه اصلی Falcon VPN

صفحه اصلی این وی پی ان دارای دو بخش اصلی می باشد که این دو بخش و محتوای آن ها به شرح زیر می باشند :

بخش اتصال به سرور ها : این بخش که بخش اصلی و بولد این وی پی ان است به کاربران اجازه اتصال به سرور های آن را می دهد. کاربران با استفاده از این دکمه براحتی می توانند به سرور های قدرتمند این فیلتر شکن بصورت کاملا اتوماتیک متصل شوند. همچنین دارای بخش انتخاب سرور ها یا به تعریفی دیگر لیست سرور های برنامه نیز می باشد.

گزینه های برنامه : این بخش بیشتر کاربران را به بخش پشتیبانی و همچنین تنظیمات برنامه رهنمود می کند. که در موارد بسیار کمی پیش می آید کاربران با این بخش کار داشته باشند.

تست ویدیویی سرعت دانلود و آپلود

در ویدیوی زیر براحتی می توانید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان قدرتمند را مشاهده کنید. و می توانید قبل از نصب این وی پی ان حتما ویدیوی زیر را مورد بررسی قرا دهید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد. که می تواند براحتی تمامی محدودیت های ایجاد شده را برای شما کاربران عزیز دور بزند.

لینک دانلود فیلتر شکن Falcon VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *