دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع VPN Satoshi

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع VPN Satoshi

رفع تمامی تحریم های دیجیتالی با VPN Satoshi

یکی از قوی ترین فیلتر شکن ها برای ایجاد بستری امن و همچنین تماشای تمامی محتوای اینترنتی استفاده از VPN Satoshi است. این فیلتر شکن دارای قدرت عملکرد بسیار بالایی درون خود می باشد. این وی پی ان فعال نصبی بالغ بر 500 هزار نفر را در گوگل پلی داشته است. این عدد نشان می دهد بیشتر افراد از این وی پی ان راضی و اقدام به منتشر کردن آن کرده اند. همچنین با دریافت نمره 4 در گوگل تاییدی بر عملکرد خود براساس کاملا عملی زده است.

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع VPN Satoshi

این فیلتر شکن را می توان یک ابزار جدید با طراحی خفن در نظر گرفت. زیرا محیط نرم افزاری این فیلتر شکن با بسیاری از وی پی ان های دیگر بسیار متفاوت می باشد. دارای رنگ بندی زیبا و همچنین دکمه های جذابی درون خود می باشد. اما این ها ظاهر کار هستند با اینکه مهم هستند اما نمی توان درباره عملکرد و قدرت یک فیلتر شکن براساس ظاخر آن قضاوت کرد. در ادامه علاوه بر بررسی کامل این فیلتر شکن از لحاظ تمامی ویژگی های آن به نحوه دانلود آن نیز می پردازیم.

با یک لمس به لیست سرور های VPN Satoshi وارد شو!

همان طور که اشاره کردیم این فیلتر شکن دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای می باشد. انی وی پی ان طوری طراحی شده است که کاربران براحتی می توانند لیست سرور های آن را تشخیص دهند. سرور های این فیلتر شکن دارای لوکیشن های مختلفی می باشد. که کاربران با انتخاب یکی از سرور های آن براحتی می توانند به آن ها متصل شوند. و تقریبا تمامی این سرور ها دارای عملکردی سریع و قدرتمند هستند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع VPN Satoshi

چگونه می توانم وی پی ان ساتوشی را دانلود کنم ؟

برای دانلود وی پی ان ساتوشی می توانید از دو روش استفاده کنید. این دو روش بسیار ساده و با شیوه های متفاوت می باشند.

روش اول : در روش اول کاربران باید آن را از گوگل پلی دانلود کنند که برای انجام این فرایند حتما باید از یک فیلتر شکن دیگه ای استفاده کند.

روش دوم : استفاده از لینک دانلود مستقیم قرار داده شده در آخر مقاله ای است که درحال خواندن آن هستید. این روش هیچ نیازی به فیلتر شکن های دیگری ندارد. کاربران براحتی می توانند جدید ترین نسخه این ابزار را در کمتر از یک دقیقه بدون روشن نگه داشتن هیچ فیلتر شکنی داشته باشند.

تست ویدیویی سرعت دانلود و آپلود ساتوشی VPN

یکی از مهم ترین راه های درک یک نرم افزار تست عملی آن است. این راهکار باعث می شود افراد بصورت قطعی و با حس بهتری اقدام به نصب آن فیلتر شکن داشته باشند. که این موضوع سبب استفاده بهتر از وی پی ان در دراز مدت می شود.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان اندکی نیاز به بهینه سازی دارد. اما ممکن است که با اپراتور های شما دارای عملکردی بسیار قوی تر باشد. که برای استفاده از این وی پی ان فقط کافی است بر روی لینک پایین کلیک کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN Satoshi

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *