اتصال به فیلتر شکن VPN One Click با یک کلیک + لینک دانلود

اتصال به فیلتر شکن VPN One Click با یک کلیک + لینک دانلود

راه اندازی فیلتر شکن VPN One Click در آندروید

VPN One Click یک ابزار قدرتمند برای تامین امنیت و حریم خصوصی آنلاین است. این فیلتر شکن با ارائه راهکاری ساده و کاربرپسند، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با یک کلیک از شبکه‌ی خصوصی مجازی (Virtual Private Network) برای مرور اینترنت استفاده کنند. با استفاده از VPN One Click، کاربران قادر خواهند بود تا به‌طور ناشناس وب‌گردی کنند، محتوای محدودشده جغرافیایی را دسترسی پیدا کنند و از اتصال امن به شبکه‌های عمومی Wi-Fi برخوردار شوند.

اتصال به فیلتر شکن VPN One Click با یک کلیک + لینک دانلود

این خدمات از طریق مجموعه‌ای از سرورهای مستقر در کشورهای مختلف ارائه می‌شود، که به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا از مزایای سیستم‌های مبتنی بر استانداردهای امنیتی رمزنگاری قوی بهره‌مند شوند. این امر باعث می‌شود این وی پی ان به انتخابی محبوب برای حراست از داده‌ها در مقابل دخل و تصرف ناخواسته و همچنین کمک به دور زدن محدودیت‌های دولتی یا مؤسساتی بدل گردد. در ادامه علاوه بر بررسی کامل این فیلتر شکن لینک دانلود آن را قرار داده ایم که می توانید بصورت مستقیم آن را دانلود کنید.

مکان های مجازی VPN One Click در چند کشور موجود است ؟

مکان های مجازی این فیلتر شکن در 51 کشور موجود می باشد که شامل استرالیا، اتریش، بلژیک، برزیل، بلغارستان، کانادا، شیلی، کلمبیا، جمهوری چک، مصر و غیره می باشند. در میان سرور های این فیلتر شکن باید اضافه کنم که بیشتر آن ها از اتصالی خوب برخوردار می باشند. که می توانید در مدت زمانی کم با توجه به استفاده شخصی از این فیلتر شکن بهترین سرور را در این وی پی ان برای اپراتور خود پیدا کنید.

دارای سرور های VIP

این وی پی ان نیز به نوبه خود دارای سرور های قدرتمند و همچنین پولی درون خود می باشد. کاربران در هرزمان و مکان که از عملکرد این فیلتر شکن در نسخه های پایه ای آن راضی بودند می توانند از نسخه پولی آن نیز استفاده کنند. کاربران برای استفاده از آن باید یکسری هزینه هایی را پرداخت کنند.

اتصال به فیلتر شکن VPN One Click با یک کلیک + لینک دانلود

مخفی کردن سریع IP کاربران

کاربران بعد از اتصال به سرور های این فیلتر شکن آدرس آی پی آن ها بصورت کاملا جدی پنها می شود. آدرس عمومی ip کاربران متفاوت از واقعی است و اتصال به نظر می رسد که از کشور دیگری برای محافظت از حریم خصوصی شما ظاهر می شود و شما می توانید تلویزیون ملی خود را از خارج از کشور تماشا کنید. از این رو افراد براحتی با استفاده از این ابزار می توانند هیچ ردی از خود در اینترنت به جای نگذارند.

میزان سرعت دانلود و آپلود

کاربران براحتی می توانند به سرور های این فیلتر شکن متصل شوند. یک نکته مهم این است که هر فیلتر شکنی باید بصورت کاملا ویدیویی باید بررسی و تست شود. اما به دلیل عدم پشتیبانی سپید تست از این فیلتر شکن این کار امکان پذیر نبود. اما بصورت کلی دارای عملکردی بسیار قدرتمند برای اتصال می باشد. با توجه به بررسی و تست سرور های رایگان کاربران می توانند تا مدت ها از آن بدون هیچ نگرانی استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN One Click

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *