Upnet VPN- Fast & Stable VPN

اتصال به سرور های اروپایی فیلتر شکن Upnet VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Upnet VPN برای آندروید

برای ورود به دنیای ایمن دیجیتالی و اینترنت باید از یک وی پی ان قدرتمند که توانایی بالایی داشته باشد استفاده کنید. فیلتر شکن Upnet VPN یکی از ابزار های با محبوبیت بالا در بازار می باشد. این برنامه بالای 1 میلیون نصب را در گوگل پلی داشته است. این ویژگی نشان می دهد که افراد زیادی از این برنامه و در  درصد بالایی راضی بوده اند. در ارتباط به اتصال به سرور های این فیلتر شکن نیازی نیست هیچ نگرانی داشته باشید. زیرا دارای امنیت بسیار بالایی می باشد.

اتصال به سرور های اروپایی فیلتر شکن Upnet VPN

ایجاد بستری ایمن با این برنامه در وب گردی روزانه شما کاملا امکان پذیر می باشد. زیرا دارای پروتکل های قدرتمند و ایمنی در جهت استفاده می باشد. بروزرسانی سریع سرور های خود در این فیلتر شکن یکی دیگر از دلایل مهم استفاده زیاد کاربران از این فیلتر شکن می باشد. با اتصال به سرور های این وی پی ان براحتی می توانید زمان زیادی را بدون هیچ نگرای در گوگل مرور و گشت و گذار کنید. و می توانید تمامی اپلیکیشن های مسدود شده را رفع تحریم کنید و از بند فیلترینگ رهایی یابید.

اتصال سریع به سرور های اروپایی در Upnet VPN

کاربران می توانند براحتی به سرور های اروپایی در این فیلتر شکن متصل شوند. این وی پی ان دارای سرور های قدرتمند از کشور های خارجی می باشد که به کاربران اجازه استفاده را می دهد. سرور های اروپایی به کاربران اجازه می دهند تمامی محدودیت هایی که در ایران شکل گرفته اند را از بین ببرند. و این می تواند برای بسیاری از کاربران مهم باشد. زیرا بیشتر فعالیت های اینترنتی افراد حال حاظر در سایت های خارجی است. از تولید محتوا گرفته تا پیدا کردین بهترین منابع برای محتوای درست و اصولی. از این رو استفاده از این فیلتر شکن به تمامی کسانی که خواستار استفاده بی نهایت از اینترنت هستند توصیه می شود.

اتصال به سرور های اروپایی فیلتر شکن Upnet VPN

ارائه شده برای سیستم عامل های متفاوت

این وی پی ان برای سیستم عامل های متفاوتی ارائه شده است. از این رو این فیلتر شکن برعکس بیشتر وی پی ان های بازار خود را محدود به گوشی های آندروید نساخته است. و کاربران می توانند در سیستم عامل هایی مانند مک و آیفون نیز از این فیلتر شکن استفاده کنند.

دارای دو نوع خدمات درون برنامه

این فیلتر شکن درون خود دارای دو نوع خدمات می باشد که اشاره به آن دور از لطف نیست.یکی از آن ها خدمات رایگان فیلتر شکن می باشد که کاربران بدون هیچ ثبت نام درون برنامه می توانند از آن استفاده کنند. همچنین دارای بخش پولی نیز می باشد که کاربران می توانند براحتی آن را خریداری و استفاده کنند.

تست سرعت سرور های رایگان Upnet VPN

در فیلم زیر براحتی می توانید میزان سرعت دانلود و آپلود سرور های رایگان این فیلتر شکن را مشاهده کنید. این می تواند به شما در شناخت این ابزار برای استفاده بهتر کمک کند.

همانطور که مشاهده کردید دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار خوبی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Upnet VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *