دانلود مستقیم فیلتر شکن canary VPN برای موبایل

دانلود مستقیم فیلتر شکن canary VPN برای موبایل

رفع تمامی فیلترینگ های کشور با فیلتر شکن canary VPN

برای تجربه سریع اینترنت آزاد و ایجاد بستری ایمن هنگام وای فای عمومی لازم است از فیلتر شکن فوق سریع canary VPN در گوشی خود استفاده کنید. این ابزار دارای قدرتی بسیار بالا برای رفع تحریم وب سایت های خارجی و همچنین تماشای ویدیو و فیلم های سینمایی می باشد. یکی از ویژگی های این برنامه نمایش و نشان دادن جریان فیلم ها بصورت کاملا نرمال بدون هیچ توقفی در آن می باشد. که کیفیت تماشای فیلم را به اوج خود می رساند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن canary VPN برای موبایل

همچنین این فیلتر شکن با داشتن استاندارد های مربوطه در امنیت و همچنین تغییر آی پی کاربران در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست خود را در دل بسیاری از کاربران جای کند. این فیلتر شکن بالای 50 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است که می توان گفت رقمی خوب و بالا است. همچنین با دریافت نمره 4.3 از میانگین 374 نمره ای که دریافت کرده است نشان می دهد اکثریت از این وی پی ان راضی بوده اند. با بررسی اندک در گوگل پلی راجب به نظرات داده شده درباره این فیلتر شکن به این پی می برید که د نسخه جدید خود عملکردی خیلی خوب را داشته است.

canary VPN دارای سرور های VIP رایگان

کاربران بعد از اینکه این فیلتر شکن را دانلود کردند با برخی از سرور ها روبه رو می شوند که دارای قدرتی بسیار بالا می باشند. در واقع طبق گفته سازنده این فیلتر شکن این سرور ها درواقع سرور های وی ای پی این فیلتر شکن می باشند. که بصورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته اند. همچنین سرعت آن ها نشان می دهد که این سخن تنها یک گفته بدون روح نیست. زیرا براستی دارای عملکردی بالا در دانلود و آپلود نیز می باشند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن canary VPN برای موبایل

تیک اتصال خودکار در قناری وی پی ان چیست ؟

یکی از نکته های مهم این فیلتر شکن تیک فعال سازی و یا غیر فعال سازی اتصال خودکار در این فیلتر شکن است. این بخش به این ویژگی می پردازد که کاربران با فعال سازی آن تیک می توانند اتصال خودکار را فعال کنند. این اتصال به طور کاملا هوشمندانه ایجاد شده است که کاربران در آن نیازی به انتخاب بهترین سرور را در آن ندارند. همچنین با غیر فعال کردن آن کاربران باید یکی از سرور های موجود در این فیلتر شکن را به دلخواه انتخاب کنند و سپس فرایند اتصال به سرور های این فیلتر شکن را آغاز کنند. پیشنهاد ما استفاده از ویژگی اتصال خودکار و هوشمند به سرور های این فیلتر شکن است. زیرا باتوجه به اپراتور های شما بهترین سرور را برای شما انتخاب می کند. و می توانید بهترنی استفاده از این فیلتر شکن را در کم ترین زمان داشته باشد.

تست سرعت دانلود و آپلود قناری VPN بصورت ویدیویی

در فیلم زیر که تنها با لمس آن پخش می شود می توانید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بصورت کامل مشاهده کنید.

همان طور که قابل مشاهده است شما براحتی می توانید از سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بهره مند شوید.

لینک دانلود فیلتر شکن قناری وی پی ان 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *