دانلود فیلتر شکن Super VPN 2 برای اینستاگرام

دانلود فیلتر شکن Super VPN 2 برای اینستاگرام

دانلود فایل APK فیلتر شکن Super VPN 2

برای رهایی از تمامی محدودیت های فضای مجازی و همچنین داشتن اتصالی ایمن همراه با لذت فراوان در استفاده از اینترنت لازم از فیلتر شکن Super VPN 2 استفاده کنید. کاربران براحتی می توانند نسخه این وی پی ان را از گوگل پلی دانلود کنند. با توجه به اسم گذاری این فیلتر شکن نشان می دهد که نسخه جدید آن است که به بازار عرضه شده است. دید عموم درباره این برنامه بسیار مثبت و مطلوب می باشد. اکثر کاربرانی که از آن استفاده کرده اند حس رضایتمندی را داشته اند که آن را در نمرات و نظرات درون گوگل پلی می توانید مشاهده کنید.

دانلود فیلتر شکن Super VPN 2 برای اینستاگرام

این برنامه با نصب بالا 1 هزار در گوگل پلی نشان می دهد که یکی از برنامه های جدید می باشد. زیرا امتیاز دهی کمی و نظرات کمی داشته است. اما با توجه به بررسی های انجام شده درباره این وی پی ان و ویژگی های فعلی آن مشخص شده است که دارای عملکردی مثبت می باشد. مهم ترین سوالی که کاربران می توانند از خود کنند این است که آیا این وی پی ان می تواند برای کاربران ایرانی مفید باشد؟ در جواب این سوال باید بگم هر شخصی در هر نقطه ای از جهان می تواند بصورت رایگان از این نرم افزار استفاده کند.

نمایش توضیحات و نکته های مهم Super VPN 2 قبل از ورود به برنامه

کاربران بعد از نصب این فیلتر شکن و ورود به برنامه شاهد یکسری اطلاعات کلی درباره این وی پی ان می باشند. این اطلاعات به زبان انگلیسی در اختیار کاربران قرار داده می شود. اما بصورت کلی دربراه نحوه عملکرد و همچنین ایجاد بستری امن در این فیلتر شکن برای کاربران است. همچنین دربراه موضوع مهم پشتیبانی خود نیز یکسری نکات مهم را ارائه می دهد. که کاربران با توجه به بررسی آن ها می توانند تجربه بهتری در استفاده از این فیلتر شکن در گوشی شخصی خود داشته باشند.

دانلود فیلتر شکن Super VPN 2 برای اینستاگرام

در صفحه اصلی سوپر وی پی ان 2 چه چیز هایی قابل مشاهده است

این برنامه دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای می باشد که کاربران براحتی در اولین قدم می توانند از آن استفاده کنند اما شرح کلی محیط نرم افزاری این فیلتر شکن می تواند به ترتیب زیر باشد.

  1. دکمه اصلی اتصال به سرور های قدرتمند فیلتر شکن
  2. دکمه ورود به لیست سرور های این وی پی ان که شامل نقاط مختلفی از جهان می باشند.
  3. نمایش سرعت دانلود و آپلود سرور های متصل شده
  4. نمایش دکمه ورود به تنظیمات اصلی برنامه
  5. نمایش سرور های اتصالی
  6. ورود به بخش تست سرعت دانلود و آپلود
  7. نمایش دکمه Split Tunneling در صفحه اصلی برنامه

دانلود فیلتر شکن Super VPN 2 برای اینستاگرام

آیا سرعت سوپر وی پی ان 2 می تواند کارآمد باشد ؟

با توجه به اینکه سپید تست توان پشتیبانی از این وی پی ان را نداشت مجبور شدیم که بررسی های اصلی که درباره سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن است را بصورت متنی عرضه کنیم. بصورت کلی این فیلتر شکن می تواند برای تمامی ایرانی ها مفید و قدرتمند باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Super VPN 2

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *