دانلود مستقیم فیلتر شکن Hamo Tunnel VPN5

دانلود مستقیم فیلتر شکن Hamo Tunnel VPN5

اتصال به سرور های Hamo Tunnel VPN5 با همه اپراتور ها

وجود فیلترینگ در کشور ایران سبب شده است که کاربران زیادی در همه اپراتور ها به دنبال یک راه حل خوب برای رفع آن برآیند. فیلتر شکن Hamo Tunnel VPN5 می تواند یک راه حل مفید برای دسترسی سریع به اینترنت جهانی باشد. این برنامه با ارائه سرور های قوی در همه اپراتور ها کاربران می توانند در کمترین زمان به آن متصل شوند. ویژگی های این فیلتر شکن که می تواند بسیار مفید باشد تمرکز آن بر روی سرور های کم اما قوی باشد. که براحتی به کاربران اجازه ورود به هر سایتی را می دهند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Hamo Tunnel VPN5

این برنامه با محیط ساده خود کاربران را از ایجاد و تغییرات پیچیده تنظیمات درون خود بی نیاز می کند. ورود بدون ایجاد حساب کاربری و خواستار تایید ایمیل شخصی از کاربران در این وی پی ان کاملا مشهود است. تست یک فیلتر شکن از لحاظ قدرت آن می تواند به دلایل متفاوتی از جمله نوع اپراتور کاربران بستگی داشته باشد. اما با توجه به بررسی های انجام شده این نرم افزار برای همه کاربران در هر نقطه ای مفید واقع می شود. که کاربران را ترغیب به استفاده می کند.

Hamo Tunnel VPN5 پاسخگو به تمامی نیاز های کاربران

این برنامه تا حد امکان ویژگی های مفید را در خود گسترش داده است. هیچ فیلتر شکنی به عنوان یک ابزار کامل نمی توان معرفی کرد. و همه آن ها متاسفانه می توانند دارای یکسری ویژگی های منفی درون خود باشند که این وی پی ان نیز از آن بی بهره نیست. از این رو دسترسی هایی که این فیلتر شکن برای کاربران فراهم می کند شامل ویژگی های زیر می باشد :

  • دسترسی ایمن به اینترنت : این برنامه با ایجاد بستری ایمن با توجه به توضیحات سازنده به کاربران تجربه ایمن از مرور در اینترنت را فراهم می سازد. و با منتشر شدن آن در گوگل پلی نشان می دهد که دارای استاندارد های مربوطه در خصوص برقراری امنیت کاربران می باشد.
  • ورود به سایت های خارجی تحریم شده : با اتصال به سرور های این اپلیکیشن کاربران براحتی می توانند تمامی وب سایت های موجود را رفع تحریم کنند. و می توانند وارد تمامی سایت های خارجی که در حالت فیلترینگ قرار گرفته اند ورود پیدا کنند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Hamo Tunnel VPN5

  • رفع فیلتر تمامی شبکه های اجتماعی : همچنین کاربران می توانند شبکه های اجتماعی چون تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، تویتر و تیک تاک را در کمترین زمان رفع فیلتر کنند.
  • اتصال بدون نگرانی به وای فای های عمومی : همچنین کاربران با اعتماد به ایمن بودن این فیلتر شکن می توانند به وای فای های عمومی بدون نگرانی متصل شوند و از آن ها استفاده کنند.

فیلم محیط نرم افزاری + تست سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر براحتی می توانید محیط نرم افزاری این وی پی ان را مشاهده کنید. و در ادامه سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت خوبی می باشد که تصدیق کننده تمامی توضیحات سازنده در مورد آن می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Hamo Tunnel VPN5

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *