آموزش فعال کردن Alien VPN برای تلگرام

آموزش فعال کردن Alien VPN برای تلگرام

دانلود جدید ترین نسخه Alien VPN برای آندروید

یکی از فیلتر شکن های قدرتمند حال بازر که در جدید ترین نسخه خود دارای عملکردی بسیار قدرتمند می باشد فیلتر شکن Alien VPN می باشد. این ابزار دارای سرعت بسیار بالایی برای شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام می باشد. که می تواند برای کاربرانی که عدمه فعالیت خود در اینترنت را در شبکه های اجتماعی انجامخ می دهند بسیار فوق العاده باشد. سرعت و کارایی این فیلتر شکن در مقایسه با بسیاری از وی پی ان های دیگر بسیار بالاتر و بهتر می باشد.

آموزش فعال کردن Alien VPN برای تلگرام

با پشتیبانی از سرور های V2Ray و امکان اضافه کردن کانفیگ های آن بصورت جداگانه به این فیلتر شکن باعث می شود کاربران بهتر از قبل بتوانند با این ابزار ارتباط برقرار کنند. زیرا این فیلتر شکن دست کاربران را برای اضافه کردن سرور های دیگر باز گذاشته است. همچنین با ایجاد بستری ایمن و همچنین قابل اعتماد برای کاربران در صورت اتصال به وای فای های عمومی آن ها را بصورت کلی از برنامه های دیگر بی نیاز می کند. علاوه بر این همه ویژگی مثبت در صورت تصمیم به استفاده از این فیلتر شکن می توانید براحتی تمامی وب سایت های تحریم شده را باز کنید.

اتصال دستی به سرور های قدرتمند Alien VPN

در این فیلتر شکن کاربران براحتی می توانند بصورت دستی به بهترین سرور های این وی پی ان متصل شوند. برای اتصال به صورت دستی در این فیلتر شکن فقط کافی است یکی از سرور ها را انتخاب کنید بر روی آن کلیک کنید. بعد از چند ثانیه انتظار سرور مورد نظر متصل می شود. همچنین دارای اتصال غیر دستی نیز می باشد که کاربران برای آن نیازی به انتخاب سرور ها ندارند. فقط به کلیک بر روی علامت روشن کردن سرور ها فیلتر شکن بصورت اتوماتیک به بهترین آن متصل می شود.

آموزش فعال کردن Alien VPN برای تلگرام

دارای سرور های آلمانی پر قدرت

این وی پی ان با ارائه سرور های پر قدرت خود از آلمان که کاربران بصورت رایگان می توانند به آن متصل شوند عملکرد وی پی ان خئد را چندین برابر کرده است. لازم به ذکر است این وی پی ان دارای سرور های زیادی از نقاط مختلف جهان می باشد که همه آن ها دارای سرعت مطلوبی برای اتصال می باشند. اما در میان آن ها سرور های آلمان در این وی پی ان دارای علمکردی بهتر و قوی تر می باشد. در ادامه به بررسی کامل تر این فیلتر شکن بصورت ویدویی میپردازیم.

تست میزان سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن الین وی پی ان

در ادامه با تست سرعتی این فیلتر شکن از لحاظ ویدیویی علمرد آن را بصورت عملی برای شما کاربران عزیز به نمایش می گذاریم. همچنین با محیط نرم افزای این فیلتر شکن بیشتر آشنا خواهید شد. از این رو پیشنهاد می کنم ویدیوی زیر را حتما تا آخر مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار بالا می باشد که برای کاربران می تواند بسیار مطلوب واقع شود. و برای دانلود آن می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Alien VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *