روش اتصال به نسخه جدید Mirror VPN + لینک دانلود

روش اتصال به نسخه جدید Mirror VPN + لینک دانلود

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی Mirror VPN

برای استفاده از یک فیلتر شکن شناخت آن می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد. زیرا با مطالعه ای چند دقیقه ای می توانید درباره کارکرد و همچنین میزان عملکرد فیلتر شکن مربوطه آشنا شوید. این آشنایی و اطلاع از میزان سرعت یک فیلتر شکن می تواند در تصمیم گیری شما در جهت دانلود آن تاثیر بسزایی داشته باشد. فیلتر شکن Mirror VPN دارای عملکردی متناسب با شرایط فعلی ایران می باشد. و با ارائه سرور های قوی خود به صورت رایگان کاربران را کامل بی نیاز می سازد. این برنامه با اجزای منحصر به فرد خود درون نرم افزار ابزار هایی را در اختیار کاربران برای ایجاد بستری ایمن می دهد. که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

روش اتصال به نسخه جدید Mirror VPN + لینک دانلود

محیط نرم افزاری جذاب با پس زمینه ای خیره کننده که کاربران در زمان اتصال به سرور ها می توانند از تماشای آن لذت ببرند. این می تواند در صبر کاربران در هنگام اتصال به سرور های موجود در فیلتر شکن تاثیر زیادی داشته باشد. از این رو سازنده این وی پی ان با درک این موضوع و اهمیت دادن به آن به تغییر و تحول آن اقدام کرده است. به دلیل مشهود بودن بخش سرور های این فیلتر شکن و همچنین در دسترس بودن آن کاربران براحتی می توانند با یک نگاه آن را پیدا کنند. محیط نرم افزاری ساده که درک آن برای هر شخصی می تواند بسیار آسان باشد در این فیلتر شکن می تواند یک ویژگی قدرتمند به حساب آید.

Mirror VPN دارای سرور های لایتنینگ

اصطلاح “سرورهای مبتنی بر لایتنینگ” (Lightning Servers) در ارتباط با فیلتر شکن‌ها معمولاً برای توصیف سرورهایی به کار می‌رود که با سرعت بالایی داده را رد و بدل می‌کنند. هنگامی که یک VPN به سرورهای خود اشاره‌ای با عنوان “مبتنی بر لایتنینگ” می‌کند. این بیانگر این است که این شرکت تمرکز ویژه‌ ای بر روی سرعت و کارایی شبکه‌ی سرور های خود گذاشته است. این ویژگی به‌ ویژه برای کاربرانی که به دنبال کاربرد‌ های سنگین یا استفاده‌های منابع‌بر هستند مانند گیمرها، کاربران استریمر و حرفه‌ ای‌ ها جالب توجه است.

روش اتصال به نسخه جدید Mirror VPN + لینک دانلود

دارای اتصال خودکار هنگام راه‌اندازی برنامه

Mirror VPN را تنظیم کنید تا هر زمان که دستگاه خود را راه‌اندازی می‌کنید. به‌طور خودکار به سرور VPN متصل شود و از محافظت مداوم و حفظ حریم خصوصی اطمینان حاصل کنید. این ویژگی به کاربران کمک می کند در کمترن زمان به بهترین سرور با توجه به موقعیت مکانی و همچنین نوع اپراتوری که از آن استفاده می کنند متصل شوند.

میزان سرعت دانلود و آپلود در میرور وی پی ان

کی از راه هایی که می تواند بسیار لذت بخش و همچنین بسیار مفید باشد تست و بررسی یک فیلتر شکن با برنامه سپید تست است. شما با مشاهده فیلم زیر می توانید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعتی مطلوب و بسیار خوب برای کاربران ایرانی می باشد. زیرا این فیلتر شکن در ایران بصورت کامل تست شده است.

لینک دانلود فیلتر شکن Mirror VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *