فعال سازی وی پی ان Dollar VPN 1 + لینک دانلود مستقیم

فعال سازی وی پی ان Dollar VPN 1 + لینک دانلود مستقیم

اتصال به سرور های فیلتر شکن ممتاز Dollar VPN 1

وی پی ان Dollar VPN 1 یکی از فیلتر شکن های قدیمی و قدرتمند می باشد که می تواند با عملکرد عالی خود تمامی وب سایت های تحریم شده را برای شما رفع تحریم کند. این برنامه با محیط نرم افزار ساده و همچنین اتصال آسان خود در سرور ها می تواند ابزاری ساده با کارایی بالا باشد. دارای دو بخش پولی و رایگان درون خود می باشد. که کاربران برای استفاده از این وی پی ان فقط کافی است تصمیم به نصب آن بگیرند تا براحتی بتوانند فرایند اتصال به سرور های این وی پی ان را طی کنند.

فعال سازی وی پی ان Dollar VPN 1 + لینک دانلود مستقیم

بخش اشتراکی این فیلتر شکن دارای خدمات بهتر و قدرتمندتری درون خود می باشد. از این رو می توانید با رضایت از بخش رایگان آن براحتی می توانید نسخه پرو این وی پی ان را برای خود فعال کنید. پشتیبانی این فیلتر شکن نیز بسیار قدرتمند می باشد. که میتواند کاربران زیادی را مدیریت کرده و مشکل آن ها را براحتی رفع کند. این وی پی ان بالای 5 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است. نمره آن 3.5 بوده است که می تواند با بهبود بیشتر عملکرد خود آن را براحتی ارتقا دهد.

پرداخت 1 دلاری ماهانه در بخش پرمیوم

این وی پی ان همان طور که از نام آن پیداست دارای اشتراک 1 دلاری برای یک ماه می باشد. که می تواند کاربران زیادی را به دلیل ارزان بودن بخش پرو این فیلتر شکن به خود جذب کند. اما این تمام مسیر نیست زیرا قدرت یک فیلتر شکن با سرعت دانلود و آپلود و هچنین میزان امنیت آن سنجیده می شود. از این رو کاربرانی که در نسخه رایگان این وی پی ان شاهد عملکرد خوبی از آن بوده اند می توانند از نسخه پرمیوم این وی پی ان استفاده کنند. برای فعال سازی آن فقط کافی است وارد لینک های مربوطه و پرداخت وجه می باشد.

فعال سازی وی پی ان Dollar VPN 1 + لینک دانلود مستقیم

بررسی لیست سرور های پرمیوم Dollar VPN 1

این وی پی ان در بخش پرمیوم خود دارای سرور های قدرتمندی از انگلستان ژاپن، سنگاپور، نروژ و سوییس می باشد. کاربران بعد از خرید نسخه پرمیوم آن براحتی می توانند از این سرور ها استفاده کنند و در کمترین زما به آن ها متصل شوند. این فیلتر شکن دارای یکسری سرور قوی در بخش رایگان خود نیز می باشد. که شامل هلند آلمان و استرالیا می باشد. این سرور ها با اینکه رایگان می باشند اما دارای قدرتی بالا و همچنین سرعت عمل بالایی می باشند. که کاربرانی می توانند بدون هیچ هزینه ای از این سرور های تیز استفاده کنند.

ارزیابی سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن دلار وی پی ان 1

این فیلتر شکن را می توان با استفاده از ابزار های تست سرعت مانند سپید تست سنجید اما به دلیل عدم پشتیبانی آن ها متاسفانه قادر به تست آن نشدیم. اما بصورت کاملا توضیاحاتی این برنامه دارای عملکرد قدرتمند و بسیار مطلوبی برای کاربران می باشد. به همین دلیل استفاده از آن را برای شمایی که می خواهید از فیلترینگ بصورت رایگان عبور کنید توصیه می کنم.

لینک دانلود فیلتر شکن Dollar VPN 1

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *