نحوه خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن Photon VPN + لینک دانلود

نحوه خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن Photon VPN + لینک دانلود

اتصال به سرور های رایگان Photon VPN بدون ثبت نام

فیلتر شکن Photon VPN یکی از فیلتر شکن های قوی حال بازار در گوگل پلی می باشد. که کاربران بدون نیاز به ثبت نام می توانند از نسخه رایگان آن استفاده کنند. این وی پی ان در نسخه رایگان خود دارای سرور های قدرتمندی می باشد. که کاربران را حتی از فیلتر شکن های پولی بی نیاز می کند. لازم به ذکر است این برنامه دارای نسخه پرو درون خود می باشد که کاربران در صورت رضایت از نسخه رایگان آن می توانند بخش پرمیوم آن را با هزینه ای مناسب فعال کنند و از خدمات VIP آن استفاده کنند.

نحوه خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن Photon VPN + لینک دانلود

باید اضافه کنم که نسخه رایگان این فیلتر شکن دارای محدودیت استفاده نمی باشد. کاربران می توانند بصورت کاملا رایگان از سرور های آن استفاده کنند. اما با توجه به بهتر بودن یکسری از ویژگی های نسخه پرمیوم آن کاربران ممکن است بخواهند که از بخش پرو این فیلتر شکن استفاده کنند. که در این صورت می توانند براحتی با ثبت نام درون برنامه و خرید آن از سرور های بیشت و همچنین پشتیبانی قدرتمندتر آن برخوردار باشند. عملکرد این وی پی ان در نسخه جدید آن می تواند کاربران زیادی را از بیشتر ابزار های درون گوگل پلی بی نیاز کند.

Photon VPN بدون محدودیت در ترافیک و سرعت شبکه

همان طور که بصورت گذرا به ویژگی بدون محدودیت این فیلتر شکن اشاره کردیم می توانیم این ویژگی را یکی از نقاط قوت این ابزار معرفی کنیم. این وی پی ان برای کاربران در نسخه رایگان آن یکسری محدودیت هایی ایجاد کرده است که نمی تواند در فرایند اتصال تاثیر چندانی داشته باشد. زیرا در نسخه رایگان این وی پی ان نیز برای کاربران می تواند بسیار موثر واقع شود. در ادامه از لحاظ سرعت در دانلود و آپلود این فیلتر شکن را به چالش خواهیم کشید.

نحوه خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن Photon VPN + لینک دانلود

مشخص کردن یک منطقه خاص در سرور ها بصورت دستی

این وی پی ان علاوه بر ویژگی اتصال خودکار به سرور ها ویژگی انتخاب دستی را باقی گذاشته است. کاربران کافی است به لیست سرور ها وارد شوند تا بصورت دستی یکی از سرور ها را انتخاب کنند و از اینترنت آزاد در هر مکان و نقطه ای لذت ببرند. شیوه اتصال به سرور های این فیلتر شکن بسیار ساده می باشد. زیرا دارای محیط نرم افزاری بسیار راحت و کاربرپسندی می باشد.

نمایش ویدیویی سرعت دانلود و آپلود فوتون وی پی ان در آندروید

در ویدیویی زیر ابتدا با مشاهده محیط نرم افزاری این وی پی ان که بصورت گذرا نمایش داده می شود شروع می شود. در ادامه سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان در سپید تست به چالش کشیده می شود. که می تواند در فرایند نصب این وی پی ان از جانب شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

همان طور که مشاهده کردید این وی پی ان در نسخه رایگان خود دارای سرور های قدرتمندی می باشد که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. بدون نیاز به ورود می توانید از بخش رایگان این وی پی ان استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Photon VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *