فیلتر شکن قوی پرسرعت Leeu VPN + لینک دانلود مستقیم

فیلتر شکن قوی پرسرعت Leeu VPN + لینک دانلود مستقیم

دانلود نسخه اصلی Leeu VPN برای سامسونگ

فیلتر شکن قوی جدید Leeu VPN مناسب استفاده در همراه اول و ایرانسل با سرورهای متنوع این فیلتر شکن جدید به شما امکان وب گردی و گیم با پینگ پایین را ارائه میدهد. و همچنین قابلیت استفاده در همه اپراتور ها از جمله همراه اول و ایرانسل را دارد. فیلتر شکن پرسرعت قوی لیئو وی پی ان با ارائه سرورهای مختلف از جمله فیلتر شکن المان و فیلتر شکن امریکا امکان انتخاب سرور دلخواه را میدهد. و میتوانید از حریم خصوصی خود در ضای انلاین محافظت کنید.

فیلتر شکن قوی پرسرعت Leeu VPN + لینک دانلود مستقیم

این ابزار به سادگی دکمه های درون نرم افزاری خود کاربران را دعوت به استفاده ای آسان می کند. خلاقیت به کار رفته در محیط نرم افزار این وی پی ان قابل ستایش است. زیرا یکی از مهم ترین و پایه تریم ویژگی هر فیلتر شکنی محیط نمر افزاری و همچنین چیدمان دکمه های آن درون برنامه می باشد. که این فیلتر شکن با رعایت کردن این موضوع مهم ترین قدم را در جهت ایجاد یک برنامه فوق العاده برداشته است.

Leeu VPN مناسب برای گیم و وب گردی

با توجه به میزان بررسی تیم ما درباره این فیلتر شکن و همچنین توضیحات مربوطه از طرف سازنده این فیلتر شکن مشخص است. که کارایی این برنامه در گیم و همچنین وب گردی بسیار بالا می باشد. کاربران براحتی می تواند بازی های همچون پابجی موبایل، فری فایر، کلش اف کلنز، کالاف و غیره را با پینگ بسیار پایینی بازی کنند. وب هایی مانند فیلم های خارجی و همچنین سایت های ویدیو و عکس های استوک را براحتی می توانید با استفاده از این ابزار قدرتمند و جدید از حالت فیلترینگ خارج کنید. بخش عمده استفاده از یک فیلتر شکن در کشور های خارجی برای حفظ حریم خصوصی و یا پنهان کردن آدرس آی پی کاربران می باشد. که این فیلتر شکن این موضوع را درون برنامه خود به شدت رعایت کرده است.

فیلتر شکن قوی پرسرعت Leeu VPN + لینک دانلود مستقیم

لیئو وی پی ان مخصوص اپراتور همراه اول و ایرانسل

یکی از بخش هایی که در معرفی یک فیلتر شکن بسیار به آن توجه می کنیم توضیحات سازنده آن درباره فیلتر شکن مربوطه است. سازنده این برنامه بار ها بر این موضوع تاکید داشته است که این فیلتر شکن دارای عملکرد بسیار قوی برای اپراتور همراه اول و ایرانسل دارد. اما با توجه به بررسی های صورت گرفته از جانب تیم ما این فیلتر شکن توانایی قدرت اتصال بالا در سایر اپراتور ها را نیز دارد. و کاربرانی که از سایر اپراتور ها استفاده می کنند براحتی و بدون هیچ مشکلی می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند.

فیلتر شکن قوی پرسرعت Leeu VPN + لینک دانلود مستقیم

بررسی سرعت سرور های لیئو VPN

با توجه به اینکه برنامه سپید تست از این فیلتر شکن پشتیبانی نکرد متاسفانه قادر به آپلود فایل ویدیویی تست آن نشدیم. اما این وی پی ان با توجه به بررسی های انجام شده دارای سرعت خوبی و قدرتمندی در دانلود و آپلود می باشد.کاربران با استفاده از این ابزار براحتی می توانند تمامی سایت و اپلیکیشن ها را از حالت حریم خارج کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن Leeu VPN

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “فیلتر شکن قوی پرسرعت Leeu VPN + لینک دانلود مستقیم”

  1. تركي الخزرجي نیم‌رخ

    خیلی عالیه ممنون از لطف شما

  2. تركي الخزرجي نیم‌رخ

    خواهشمندم یک فيلترشكن فعال دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *